Mercenary


Ett nagellack som jag köpt men inte visat er tidigare är Mercenary från MAC, som släpptes med sommarens Style Warrior-kollektion. Det är verkligen urläckert med allt sitt skimmer och högmetalliska glans! Jag kan inte låta bli att dekorera mina naglar nu för tiden så det blev en liten konadstämpel även här. Började med ett lager Strong adhesion base coat från China Glaze, och sen två lager Mercenary. Ett lager överlack, dry fast top coat från Seche Vite, och sen stämplade jag ett mönster från Konadbricka M44 och Konads svarta speciallack. Ytterligare ett lager Seche Vite fick avsluta manikyren. Lacket är två dagar gammalt på bilden så det är lite småslitet, men jag tycker det har hållt bra ändå!










In English: I bought this nail polish and never showed it to you; it's Mercenary from MAC, which was released with the Style Warrior collection this summer. It's sooo pretty with it's shimmer and metallic finish! I can't help decorating my nails now a days so I did some Konad on these aswell. I started out with a coat of Strong adhesion base coat from China Glaze, and then two coats of Mercenary. One coat of Dry fast top coat from Seche Vite, and then I stamped a pattern from Konad image plate M44 with Konad black special polish. Another coat of Seche Vite, and I was done! The manicure is about two days old in the pictures so it's a bit worn off, but I think it's held up really well!




Linda

Läckert!!

2009-08-28 @ 17:03:20
URL: http://bettieli.blogg.se/
Emma

Snyggt! Jag har också sådana ups and downs md nagellack, nu är det up! :)

2009-08-28 @ 22:14:03
URL: http://emla82.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy