Påskshopping, del 2


Som jag skrev i Påskshopping del 1 så blev det två shoppingrundor, en på onsdagen och en på lördagen. Det här var vad jag fick med mig hem från runda 2 =)



Brush cleanser, Gently off eye and lip makeup remover, 2 läppstift och 2 läppglans (freebies) från Adoring carmine-kollektionen som släpptes i julas, passionate eyeshadow, snowscene lipglass och 2 tomma sampleburkar. Köpte även ytterligare en 15 pan palett.




Passionate eyeshadow




Passionate eyeshadow




Passionate på en bas av UDPP




Passionate vs. Romping. Passionate är mer rödrosa medan Romping är en stark fuchsiarosa.




Snowscene lipglass, en backup eftersom jag älskar det här läppglanset och det är LE.




Gently off eye and lip makeup remover. Den här tar bort precis allt smink i ett enda mjukt svep, även vattenfasta produkter som annars sitter som berget. Jag älskar den, det här är min andra flaska sedan i jul!




Frostlight lipglass, Adore it lipstick, Racy lipstick och Delicate crush lipglass. Samtliga är från Adoring carmine-kollektionen som var en del av julkollektionerna, snälla MUA:n Åsa slängde ner dom i påsen åt mig när jag hade betalat =D




Frostlight och Delicate crush




Adore it




Racy




Racy, Adore it, Delicate crush, Frostlight






Josephine

Vilka härliga freebies! Removern lät bra, hur mycket kostar den? :)

2009-04-14 @ 06:58:16
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Purity

Josephine: Ja, jag blev jätteglad! =D Removern kostar 185 kr!

2009-04-14 @ 12:21:51
URL: http://purity.webblogg.se/
Emma

Efter dina lovord ang. lipglass:et snowscene. fick jag tag i ett i malmö. :)

2009-05-08 @ 22:15:49
URL: http://emla82.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy