Swatches: Viva Glam lipglass Cyndi & Gaga


Tidigare i veckan damp det ner ett litet pressutskick från MAC i brevlådan med det ena av de nya Viva Glam-läppglansen, Viva Glam Gaga i rosa.

Varenda krona från försäljningen av läppglansen och läppstiften går till MAC AIDS fund, och i och med Viva Glam from our lips så donerar MAC 2 miljoner dollar specifikt till kvinnor som lever med och arbetar för att förhindra spridningen av HIV och AIDS.

Viva Glam lipglass Gaga & Cyndi kommer finnas hos de svenska MAC-diskarna den 8:e oktober
och kommer att kosta 165 kr, jag kommer att köpa Viva Glam lipglass Cyndi vid släppdatumet och uppdatera det här inlägget med swatches och bilder.



Viva Glam Gaga lipglass



Viva Glam Gaga lipglass



Viva Glam Gaga lipglass


















Jag måste säga att jag är positivt överraskad av Viva Glam Gaga - det sjunker in lite i läpplinjerna, men är ändå väldigt bärbart. Snyggast är det ihop med systerläppstiftet för riktigt glossiga barbieljusrosa läppar!




In English: Earlier this week, I got a press release from MAC in the mail containing one of the new Viva Glam lipglasses, Viva Glam Gaga in pink.

Every single penny from the sales of the lipglasses and lipsticks will be donated to MAC AIDS fund, and as of with Viva Glam from our lips, MAC will donate 2 million dollars specificly to women living with and working with curb the spread of HIV and AIDS.

Viva Glam lipglass Gaga & Cyndi will be available at Swedish MAC counters at October 8th, I will buy Viva Glam lipglass Cyndi at the release date and update this entry with swatches and product pictures.

I must say that I'm positively surprised by Viva Glam Gaga - it does settle in the liplines a bit, but it's still very wearable. I think it looks its best together wtih its sister lipstick for really glossy light barbie pink lips!





Michilicious ~

Superfina lippies!! :3 <3

2010-09-01 @ 16:46:30
URL: http://michiliciousprettiness.blogg.se/
Andrea

Oh så sött!

Fast jag tycker nog läppstiftet ser lite bättre ut iom att lip glass:et sjunker ner i linjerna.

Cyndi är väldigt fin!

På tal om MAC-släpp, vet du när Venomous Villains och Nail Trend A/W 2010 släpps också..?

2010-09-01 @ 17:32:20
Emma

Det kommer lätt blir båda för att kompleter dess tvillingar!

2010-09-01 @ 18:21:42
URL: http://emla82.blogspot.com
Purity

Michilicious: Ja, dom här läppstiften och glossen har MAC verkligen lyckats med!



Andrea: Snyggast är det absolut över det matchande läppstiftet =) Venomous Villains släpps den 4 oktober, nail trend tror jag kommer nu den 8 september samtidigt som fabulous felines.



Emma: Bra val! =)

2010-09-01 @ 21:40:57
URL: http://purity.webblogg.se/
Honi

Cyndi är jättefin :) Gaga gillar jag inte alls faktiskt!

2010-09-01 @ 22:07:19
URL: http://honi.blogg.se/
Aila

Girls Just Want To Have Fun...så Cyndi ska jag ha;)!

2010-09-02 @ 10:58:07

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy