MAC - Viva Glam Gaga & Cyndi lipglass collection


I höst kompletteras den senaste Viva Glam-serien, Gaga & Cyndi, med två läppglans och två små väskor, och båda stjärnornas Viva Glam-läppstift repromotas. 100% av intäkterna från Viva Glam-produkterna går till att hjälpa Aids-drabbade människor över hela världen.


MAC Viva Glam lipglass Gaga & Cyndi
Release date: September 2nd 2010 (US/Canada), October (International)



Ladies and gentlemen, we give you the sensational Cyndi Lauper and the electric Lady Gaga! The uninhibited new voices behind MAC’s new From Our Lips campaign, designed to speak to the challenges women face as the fastest new groupa ffected by HIV/AIDS around the world. The MAC AIDS Fund and the Viva Glam program are the heart and soul of MAC Cosmetics. Established in 1994 to support men, women, and children affected by HIV/AIDS globally, Viva Glam I, II, III, IV, V, and VI were launched as continuous shades and have achieved tremendous success over the years.



Lipstick ($14.50 / 180 SEK) (Available until February 2011)
  • Viva Glam Cyndi - Light coral red (Lustre)
  • Viva Glam Gaga - Light blue pink (Lustre)

Lipglass ($14.50 / 165 SEK) (Available for 6 months)
  • Viva Glam Cyndi - Mid-tone dirty coral
  • Viva Glam Gaga - Light blue pink

Viva Glam Bag ($28.00)

  • Viva Glam Cyndi
  • Viva Glam Gaga


 

 

 

 

 

Jag tänker nog spana in läppglansen, pengarna går trots allt till välgörenhet! Något som lockar er? =)

 

 

In English: This fall, MAC completes the latest Viva Glam collection, Gaga & Cyndi, with two lipglosses and two bags, and both stars' lipsticks are being repromoted. 100% of the sales from the Viva Glam products goes to helping people with Aids all over the world.

I will probably check out the glosses, the money will go to charity after all! Anything that tickles your fancy?

 

Source: Temptalia




anna

åh shit jag msåte ha allt av gaga hahaha

2010-08-26 @ 11:41:37
URL: http://cherrykisses.blogg.se/
peachgirl

Japp, Cyndis läppglans tycker jag ser underbart ut...och så blir det Gaga till lillasyrrorna :)

2010-08-26 @ 15:21:09
Purity

anna: Haha, gaga-fan? =)



peachgirl: gaga-glosset ser ut att lägga sig lite för mycket i dom små linjerna på läpparna, men färgen är fin!

2010-08-26 @ 17:00:21
URL: http://purity.webblogg.se/
Emma

Läppstiften är underbara så det blir båda läppglansen för att kunna matcha :)

2010-08-26 @ 18:11:36
URL: http://emla82.blogspot.com
Anna

Jag har sett många reviews på youtube angående dessa och många verkar gilla Lady Gaga´s läppstift :) dock tror jag att det skulle vara för ljust för mig..

Jag har dragits till Cindy Laupers läppstift ända sedan jag såg det så jag tror jag väljer det glosset också :)

fast det kan ju hända jag har fel om Lady Gaga ;)

Sen igen, jag skulle säkert köpa båda bara för att pengarna går till en mycket bra sak :)



2010-08-27 @ 01:11:23
URL: http://shortylegsbeauty.wordpress.com
Purity

Emma: Ja, båda läppstiften är kanonfina!



Anna: Jag gillar gaga-stiftet, jag trodde det skulle vara för ljust men det blev jättefint på läpparna =)

2010-08-27 @ 16:08:36
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy