Min sminksamling, två år senare - läpprodukter


Här kommer näst sista inlägget med bilder från min sminksamling - läpprodukter!

In English: Here's the next to last entry with pictures from my makeup collection - lip products!




MAC lipsticks: black knight, metal maven, bubbles, sunsational




MAC lipsticks: Patisserie, Blankety, Lightly ripe, Warm me up, Creme in your coffee




MAC lipsticks: Show orchid, Girl about town, Milan mode, Sweet thing, Lovelorn, Bombshell




MAC lipsticks: Viva glam Gaga, Chatterbox, Sweetie, Viva glam VI SE, Lustering, Big bow, Adore it




MAC lipsticks: Night violet, Rebel, Up the amp, Purple rite, Lavender whip, Violetta




MAC lipsticks: MAC Red, Russian red, Cockney, Racy, London life, So scarlet, Mystic, Dark deed




MAC lipsticks: Lollipop loving, Crosswires, Ever hip, Dressmaker dressmaker, Viva Glam Cyndi, Barcelona red, CB96, Electro




Helena Rubinstein rose capella, L'oréal studio secrets 411, NYX Indian pink, MaxFactor moccha latte, Oriflame pale mauve, Oriflame amazing peach, NYX jupiter, Arissa wink




MUS sheer lust, L'oréal color riche plum passion, intensive fuchsia and burning rose, NYX fusion, Lancome l'absolu rouge 173, YSL rouge pur couture 01, Chanel dragon rouge allure laque




MAC lipgelées: preppy, moistly, slicked pink, MAC rue d' rouge and utterly posh dazzleglass, MAC petite indulgence, ever so rich and richer lusher cremesheen glass, MAC steppin' out and funtabulous dazzleglass, MAC creme allure dazzleglass creme, MAC love alert and she-zam dazzleglass, MAC blackware glimmerglass




MAC lipglass: gold rebel, naked frost, snowscene, quick tease, viva glam gaga, nice to be nice, frozen dream, red devil, cult of cherry, magnetique, not so shy see thru lip colour, revenge is sweet, rich & ripe, pink grapefruit, ola mango, frostlight, delicte crush, secret crush see thru lip colour, wonderstruck lustreglass, budding lustreglass, underage




DuWop lip venom trio, L'oréal studio secrets lipgloss in 220 and 831, MaxFactor max effect lipgloss in orange smack, MUS past, TBS iced sparkle, NUXE 01, Lancome B.B sand, Givenchy crystal




MAC lip erase in dim, MAC feelin' good tinted lip conditioner, MAC full of flair lip stain marker, MAC prep + prime lip, NYX long lip pencil in cabaret and natural, L'oréal studio secrets nude lip pencil, MAC cranapple cremestick liner, MAC magenta and cherry lip pencil






Fia

Herregud, din samling är verkligen to die for! Lyckliga du!



Om du vill se min färdiga häxlook så spana i Sussies Saga. Tack så mycket för hjälpen :).

2010-09-19 @ 12:15:38
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Nadja

shit!! :o sådär många får man inte ha. hahah

2010-09-19 @ 12:27:53
Paula

Det är sjukt hur mycket grejer du har haha.

2010-09-19 @ 12:34:07
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Åshild

var ikke lite heller da.. :)

2010-09-19 @ 12:36:48
URL: http://aashildh.wordpress.com
Ninni

Wow... blev stum.

2010-09-19 @ 12:43:25
URL: http://colourbyninni.blogspot.com
Lynn

Nedrans bananer! Vilken härlig samling!

2010-09-19 @ 12:50:55
URL: http://thestrange.blogg.se/
Lisette

åhh, önskar min samling var sådär stor. Äger just nu 2 läppstift. HAHA! Lite skillnad :D

2010-09-19 @ 13:20:41
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Leonie

Många godingar bland läppstiften.

2010-09-19 @ 15:11:32
URL: http://lineofbeauty.blogg.se/
Emma

Härligt att se att det finns fler som jag :)

2010-09-19 @ 16:34:02
URL: http://emla82.blogspot.com
bella

Imponerande samling! Jag älskar läppstift. Tyvärr har jag lite svårt med MAC´s vaniljiga smak/doft. Lipgelée preppy ser underbar ut! Finns det att få tag i?

2010-09-19 @ 17:04:14
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Marina

finns "mac lip erase in dim" fortfarande? jag vill så gärna ha det, men i webbbutik kunde inte hitta(

2010-09-19 @ 18:14:55
anki

Är läppisjunkie, så detta ser ut som värsta porrbilden för mig ;D Vi ser ut att ha ungefär lika mycket, fast du har fler stift och jag har mer glans :P

2010-09-19 @ 18:28:47
Maria

ååh helt underbart.. vill ha alla!

enda jag kände var att jag vill se alla på med!

2010-09-19 @ 18:36:42
Linda - Make Up Artist

Jag måste bara fråga! Har du köpt det mesta själv i butik? Eller är du sponsrad eller får hem prover i orginalstorlek?



Är bara liiite avundsjuk, på ett bra sätt såklart :)



Mvh Linda

2010-09-20 @ 11:49:13
URL: http://oliveandvanilla.blogspot.com
Purity

Fia: många års sparande och samlande ;) Jag ÄLSKAR din häxlook, wow! Värsta glam-häxan =D kul att du fick till det!



Nadja: Ptja, vissa samlar på skor eller frimärken, jag samlar på smink ;)



Paula: Haha jo, fast det har ju införskaffats under lång tid också =)



Åshild: =)



Ninni: För två år sen trodde jag aldrig i livet att jag skulle äga så här mycket, då hade jag fyra läppstift och två läppglans...



Lynn: =D



Lisette: Det växer till sig, sakta men säkert! För två år sen hade jag 4 stift och 2 gloss.



Leonie: Ja, fast ett saknas =( MAC blow dry, som försvann spårlöst när jag var i Riga. Snyft!



Emma: Ja visst är det skönt ;)



bella: Jag älskar vaniljdoften, men å andra sidan älskar jag allt som doftar vanilj så. Preppy kom tyvärr inte till Sverige så det är nog inte helt lätt att få tag på =/



Marina: More lippies to the people!



Maria: Jag har swatchat alla mina MAC-gloss och MAC-stift på läpparna, kolla under Swatches-kategorin =)



Linda: ungefär 95% av min sminksamling har jag köpt själv, så det är inte speciellt stor del av dessa som jag har fått i pressutskick. Jag är inte sponsrad och tar inte emot betalning vare sig i produkter eller pengar för att skriva om eller visa upp något i min blogg.

2010-09-20 @ 15:33:00
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy