FOTD av Efwa: Kitty Glow

 

Denna har glidit lite i innerkant som ni kan se, rinnande ögon på morgonen. Hoppas ni gillar den ändå.


In English: As you can see the inner rim of the eye is a bit off after a runny eye morning. I´ll hope you like it anyway.

 

Eyes

  • Too Faced Eyeshadow insuranse
  • Kryolan Aquacolor R21
  • Fyrinnae Sakura
  • MAD Ivory Mist
  • TMM Kitty
  • TMM After Glow
  • Lars Wallin Sharon
  • TMM Cosmo
  • FACE Mist
  • MUS White
  • Lumene Exellength Mascara Rich black

Eye brows

  • Oriflame Wild West brow kit


 

 







Felicia

Lite nyfiken varför du aldrig har färg under ögonen? Smaksak?

2010-09-14 @ 16:02:44
Anonym

Ha, vilken himla bra fråga faktiskt! Det finns en anledning att jag är sparsam med färg under ögonen.



Jag skulle vilja kunna smoka ut underögonen som många andra klarar av, men jag måste verkligen hålla mig sparsam även när jag faktiskt har färg under ögonen. Det fastnar i de små rynkorna eller så ser ögonen lite väl hängiga ut om färgen går för långt ner.

Om jag har färg nertill, som på sminkningarna Shocking Effect, Beluga Sorceress och Club grease, så är det tätt inpå fransarna.



Dessutom så åker alltid den delen ner mer och jag torkar ändå bort det.



Så, ett svar på en fråga som jag vet svaret på men aldrig tänkt på att någon undrar över ;-)



2010-09-14 @ 19:00:58
Emilie

Efwa, jag avgudar alla dina eotd! Du får till dem så himla bra :) Jag har mer och mer börjat uppskatta rosa och lila på ögonlocken och det är kul att se hur andra gör dem osv :)

2010-09-15 @ 08:19:56
URL: http://vintertroll.blogg.se/
Efwa

Vad gullig du är Emilie! Tack så mycket.



Jag kollar också på alla andra hur de gör för att sedan göra om dem till min typ. Lila och rosa är fantastiskt fint. Purity tycker jag gör riktigt, riktigt bra lila kombinationer som jag själv inte riktigt lyckas så bra med.

2010-09-15 @ 11:49:09
Efwa

Det lät lite konstigt. Jag tycker att Purity gör fina sminkningar med lila.....det är inte hon som tycker att jag gör bra. Kan behöva förtydliga mitt eget inlägg ;-)

2010-09-15 @ 11:50:25
Anna

Wow :) Jättefin sminking... får mig att tänka på en solnedgång nånstans i Hawaii eller nåt sådant ställe :) Jag har aldrig upplevt en sådan solnedgång, men jag kan tänka mig att det skulle se ut lite sådär :)

2010-09-15 @ 12:46:36
URL: http://shortylegsbeauty.wordpress.com
Cyt

Nice!

2010-09-17 @ 22:15:30
URL: http://lennhammer.wordpress.com

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy