FOTD av Efwa: Plumage Haunting

 

Plumage Haunting

 

Eyes

  • Too faced shadow insuranse
  • MAC P/P Pharao
  • Hot Pot S18
  • Hot Pot M03
  • MAC Jewel blue
  • MAC Cool heat
  • MAC Haunting
  • MAC Plumage
  • FACE Mist
  • MUS Meteor
  • Barry M Kohl pencil No 20
  • FACE Cake eyeliner Green
  • Lumene Mascara exelength rich black

Eyebrows

  • Oriflame Wild west Couture eyebrow kit









Honi

Skitsnygg färgkombo! :)

2010-10-17 @ 16:13:59
URL: http://honi.blogg.se/
Sexy Sadie

Du er så utrolig dyktig til å sy sammen skyggene. Helt vildt.

2010-10-17 @ 18:13:32
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net
Efwa

Honi: Oh, jag gillar den här färgkombon också, skitmycket. Tack.



Sexy sadie: Vad snäll du är, tack. Med så här matta färger blir det en del blandande. Den enda skugga som är lite satin är hot pot S18.

2010-10-17 @ 18:35:16
Emilie

Oh det är så sjukt snyggt med grönt och gult och sådär! :O Jag vill ha mer matta skuggor och göra likadant >.<

2010-10-17 @ 19:19:11
URL: http://vintertroll.blogg.se/
Anna

Jag älskar färgkombinationen och jag beundrar ditt sätt att kunna blanda ihop skuggorna som du gör :) Jättevackert :)

2010-10-17 @ 22:29:46
URL: http://shortylegsbeauty.wordpress.com
Efwa

Emilie: Tack ska du ha. Jag älskar matta skuggor och använder de hellre än skimriga eller satin.



Anna: Tack! Det är träning, träning och träning som gäller. Vissa läggningar av skuggor ser ni aldrig och det beror på att jag inte heller lyckas varje gång. Men det blir färre sådana per år ;-)

2010-10-18 @ 17:01:01
Michilicious ~

Omg, jag ÄLSKAR den här sminkningen! :3 <3


Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy