Zoya Reece och Adina


Jag ber om ursäkt för lite dålig uppdatering här på bloggen på sistone, jag har haft så himla mycket annat omkring mig och haft tidiga morgonar eftersom jag är på praktik, så bloggen har tyvärr fått ta lite stryk på grund av detta... Jag hoppas ni har överseende med det =) Idag tänkte jag visa vad jag fick i brevlådan idag, nämligen två lack ur Zoyas vårkollektion Reverie - Reece och Adina.

Samtliga lack ur Reverie-kollektionen har en duochromefinish, vilket innebär att de har en basfärg och skimrar i en annan färg när ljuset faller på. Reece är ett kallt rosa lack som skimrar i en grönguldig färg, och Adina är en kall syrenlila färg som skimrar i grönt. Båda två är superfina och jag är riktigt nöjd med mitt köp! Jag klickade hem båda lacken från eBay-butiken NailETC beauty, och jag betalade ca 72 kr per lack inklusive frakt.



 

Zoya Reverie nail lacquer: Adina, Reece



 

Zoya Adina



 

Zoya Reece



 

Zoya Adina



 

Zoya Reece



In English: I apologize for the bad updating on the blog lately, I've had so much things to do and I get up really early in the morning because of my practical nursing studies I'm doing at the moment... I hope you guys understand =) I thought I'd show you what I got in the mail today, two polishes from the Zoya spring collection Reverie - Reece and Adina.

All polishes from the Reverie collection has got at duochrome finish, which means that they have a base colour and flashes in another colour when it gets hit by light. Reece is a cool pink polish that flashes in golden green, and Adina is a cool lilac shade that flashes in green. Both are super pretty and I'm really satisfied with my purchase! I ordered these two from the eBay store NailETC beauty, and I payed about $8 each for these including international shipping.




Viola, Killer Colours

Oooh, Adina!

2010-05-06 @ 19:30:13
URL: http://killercolours.blogg.se/
Potatisbruden, <3 x'3

Gaaah Adina är FIIIIINT! ♥

2010-05-06 @ 19:41:14
URL: http://michiliciousprettiness.blogg.se/
Amanda

hej! skulle inte du kunna göra en liten guide för ebay? vad som gäller när man handlar där, vad man ska tänka på osv?



jag är nämligen väldigt sugen på att beställa nagellack från någon av dom butiker du tipsat om, men känner mig liite lost haha



:)

2010-05-06 @ 20:14:33
nihrida

WOW!

2010-05-06 @ 20:41:27
URL: http://nihrida.blogspot.com
Andrea

Åh, nu är jag liiite avis! ;D

2010-05-06 @ 23:41:12
Emma

Oh, sygga. Här var verkligen Reece mer i min smak!

2010-05-07 @ 12:41:14
URL: http://emla82.blogspot.com
SONJA

Så vacker och fina draaaag du har ! :)

2010-05-07 @ 12:50:13
URL: http://ssonjas.blogg.se/
Purity

Viola: Visst är det fiint! =D Ska nog lacka med det i helgen, fastän jag måste ta bort det tills på måndag...



Potatisbruden: Visst är det! =D



Amanda: Jag ska se vad jag kan göra! =)



nihrida: Aren't they just simply gorgeous? =D



Andrea: Visst är dom fiiina!



Emma: Duochromen på Reece syns mer i verkligheten dessutom =)



Sonja: Tack så mycket, kul att du har hittat hit!

2010-05-07 @ 19:18:53
URL: http://purity.webblogg.se/
anna

Hej! Vart köper du dom där plastnagel sakerna? Som du målar nagellacken på? Snälla snälla svara! :) Älskar din blogg och dina tips!

2010-05-12 @ 16:21:48
URL: http://annassara.devote.se
Purity

anna: Jag köper dom på ebay, sök på nail polish display wheels! Mina kostade ca 4 kr/st inklusive frakt från Kina =)

2010-05-17 @ 18:28:11
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy