Paket från Trans Design!


Äntligen damp mitt efterlängtade paket från Trans Design ner i brevlådan, med 9 dösnygga lack från China Glaze-kollektionen Up and Away och OPI-kollektionen Alice in Wonderland. Jag har grym beslutsångest över vilket jag ska börja med att lacka naglarna med, alla är ju så fina...


 

 

 

China Glaze Re-fresh mint, China Glaze Flyin' high, China Glaze Four leaf clover (colour not accurate on this one, it's really difficult to capture in pictures!)

 

 

 

China Glaze Lemon Fizz, China Glaze Light as air, China Glaze Grape pop

 

 

 

China Glaze Heli-yum, OPI Absolutely Alice, OPI Mad as a hatter



In English: I finally got my package from Trans Design, containing 9 gorgeous polishes from the China Glaze collection Up and Away and the OPI collection Alice in Wonderland. I have so much trouble choosing which one I should use first, they are all simply gorgeous...





Fia

Jag skulle kunna kommentera på alla de senaste tre inläggen, men de skulle nog alla bli desamma. Herresylt, vad mycket nytt! Det ser ju helt fantastiskt ut, må jag säga! Måste vara fantastiskt att ha någon som åker till USA titt som tätt och shoppar åt sig, om man inte kan göra det själv, dvs. Vad gick frakten på från Trans Design? :)

2010-01-27 @ 08:14:10
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Unn

Tjusigt! Beställde också från Trans igår, men det krånglade så jag vet inte om mitt stackars kommer komma på villovägar :( Jag tycker du ska börja med Re-Fresh-Mint, det hade jag gjort :P

2010-01-27 @ 08:23:28
URL: http://syndromas.blogg.se/
Purity

Fia: ja det är trevligt med en personal shopper =) han åker över dit en gång om året ungefär och jobbar, så då gäller det att passa på ;-) frakten gick på $18 för 9 lack, då bad jag om en flat rate box.



Unn: dom var bara sega på att skicka mitt, det gick inte iväg förrän 6 dagar efter jag beställde... Hoppas du får ditt snart! Vad beställde du?

2010-01-27 @ 08:31:44
URL: http://purity.webblogg.se/
aminda

Lemon Fizz helt klart :D Med något snyggt mönster :)

2010-01-27 @ 09:26:44
Maggie Makeup Addict

Oooh! Helt plotsligt blev jag superintresserad av allihop! Damn it woman! Du tar helt enkelt FOR bra swatchbilder!

2010-01-27 @ 09:27:14
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Unn

Segt :/ Då kanske de hinner få mitt mail innan det åker till sjöss i alla fall.



Det blev strong adhesive base coat, re-fresh-mint, light as air, lemon fizz och happy go lucky från CG och ett topplack från seche. Vill leka med dem nu på stört!

2010-01-27 @ 11:22:11
URL: http://syndromas.blogg.se/
Purity

aminda: äsch då, nu hann jag redan lacka naglarna med något annat... lemon fizz blir nästa! =)



Maggie: Haha =P Sorry babe!



Unn: Kolla på din sida när du loggar in, där står det när paketet skickats! Bra val du gjorde =)

2010-01-27 @ 14:37:45
URL: http://purity.webblogg.se/
Marie B

Hur gick det med tull? Klarade du dig? =)

2010-01-27 @ 14:48:21
Marie B

Buhu, Mad as a hatter är slut! =(

Då är frågan, ska man vänta tills det kommer in igen? Eller hur är det med kollektionerna, får de ens påfyllning?

2010-01-27 @ 14:49:35
Purity

Marie B: Japp, jag klarade mig! Har aldrig åkt på tull från transdesign eftersom mina beställningar alltid ligger precis runt $50 (som är tullgränsen) och de märker paketet som "gift" =) Hoppas dom får in det snart igen, dom brukar få in till och med lack från gamla kollektioner i omgångar så de får nog en laddning till snart! Maila och fråga om dom vet när dom får in det igen vetja!

2010-01-27 @ 15:11:16
URL: http://purity.webblogg.se/
Marie B

Ska jag göra, för nu har du ju lyckats att göra mig tokig med din swatch! Gaaah, måste haaaaa!

2010-01-28 @ 15:53:26
Carolina

Absolutely Alice och Mad as a Hatter är mina favoriter! Dösnygga!

2010-01-30 @ 00:22:29
Purity

Marie B: Hoppas du får tag på det!



Carolina: Dom är riktigt unika båda två!

2010-01-31 @ 16:45:11
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy