Nytillskott i lacksamlingen


Den här månaden har jag köpt på mig snuskigt mycket nagellack. Jag har en beställning på 9 lack på väg hem från Trans Design, och i fredags och idag landade dessa tre lack som jag har handlat på Tradera och på eBay; Zoya Envy, Essie Mint candy apple och Seche Clear Crystal clear base coat. Jag tänkte handla Mint candy apple hos Trans Design, men självklart var det slut i lagret när jag skulle lägga min beställning... Tur att eBay finns! Håller tummarna att TD-beställningen kommer nu i veckan med, finns många godbitar i det paketet som jag är jättesugen på att visa er!



 

Seche Clear Crystal clear base coat, Essie Mint candy apple, Zoya Envy

 



In English: I've bought a lot of polishes this month. I've got an order of 9 polishes on its way home to me from Trans Design, and last friday and today, these three polishes arrived that I've bought from eBay and Swedish auction site Tradera; Zoya Envy, Essie Mint candy apple and Seche Clear Crystal clear base coat. I was going to get Mint candy apple at Trans Design, but of course it was out of stock when I was going to place my order... Thank god for eBay! I keep my fingers crossed that the TD order arrives this week aswell, there are lots of goodies in that package that I really want to show you guys!





Jeanette

Zoya Envy är gudomligt fint! Det måste jag nästan köpa en till flaska av snart.

2010-01-19 @ 19:52:53
URL: http://jeanettesvard.blogg.se/
Purity

Jeanette: Visst är det! Fick grym beslutsångest för om jag ska lacka med Envy eller Mint candy apple först nu bara... Båda är dösnygga men på olika sätt!

2010-01-19 @ 21:23:21
URL: http://purity.webblogg.se/
Jeanette

Förstår ångesten =)

Fick mitt paket från transdesign igår med åtta lack samt tre från Nailmail. Gröna lack hamnar nästan alltid på min toplista så igår blev det BB Couture's Grenade som nästintill är lika mörkt grön som Envy men med guldskimmer. Guld och gröna skogar! =)

2010-01-20 @ 13:32:21
URL: http://jeanettesvard.blogg.se/
Purity

Jeanette: Åh, nu blir jag avis, vill också ha mitt transdesign-paket! Min order står fortfarande som "in process" på hemsidan, och det var en vecka sen jag beställde nu =( Jag älskar också gröna lack, det där från BB Cotoure låter ju helt fantastiskt!

2010-01-20 @ 15:21:08
URL: http://purity.webblogg.se/
Jenny

Kan du rekommendera någon säljare på ebay? Köpte OPI lack på just ebay men de var ingen höjdare, luktade skumt och blir bara bubbliga på nageln. Och jag trodde inte något av det var kännetecken för det märket :)

2010-01-20 @ 19:12:09
Purity

Jenny: ebay-butikerna warbid och nail polish elegance är två bra säljare med äkta varan =)

2010-01-20 @ 20:26:03
URL: http://purity.webblogg.se/
Jeanette

Vad frustrerande!

Jag fick mitt paket redan en vecka efter beställning. Nail-design.se fick sitt paket efter bara fem dagar. Hoppas ditt dyker upp snart!

2010-01-21 @ 12:54:21
URL: http://jeanettesvard.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy