Swatches: OPI Katy Perry


Igår visade jag er swatches på OPIs vårkollektion Texas, idag tänkte jag visa Katy Perry-kollektionen som även den släpps i början av nästa år. De här bilderna är desvärre också tagna i lampljus, men jag tycker de visar lacken ganska bra ändå.




Teenage dream - Sheer baby pink glitter with holographic particles



The one that got away - magenta shimmer



Last friday night - sheer blue and silver glitter



Not like the movies - steel grey shimmer with green and purple duochrome



Black shatter - black crackle


Jag är dunderförtjust i det duokroma lacket Not like the movies! Glitterlacken Last friday night och Teenage dream är skitfina också, dom är dock ganska skira så dom passar sig nog bäst till layering. Crackle-lacket Black shatter är tänkt att användas ovanpå de andra lacken, det beter sig i princip exakt likadant som IsaDoras graffiti-lack.



In English: Yesterday, I showed you swatches of OPI's spring collection Texas, today I thought I'd show you the Katy Perry collection which is also being launched in the beginning of next year. These pictures are taken in artificial light aswell, I'm afraid, but I think that they show the colours pretty well anyway.

I'm really fond of the duochrome Not like the movies! The glitters Last friday night and Teenage dream are gorgeous aswell, they are pretty sheer though so they are probably best suited for layering. The crackle polish Black shatter is made to be used on top of the other four, it's basically identical to the IsaDora graffiti polishes.




Darling

OOh ja älskar skiftningarna i Not Like The Movies !!

2010-12-10 @ 12:49:54
URL: http://finslipad.blogspot.com
UNIQUE REBEL

UNDERBARA! Ser jag fram mot! Vill ha de glittriga! :D

2010-12-10 @ 13:10:07
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Tina

Jätteläckra färger!! Kramar

2010-12-10 @ 16:05:26
URL: http://colouredgirl.blogg.se/
Lisette



Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,

Lisette

2010-12-11 @ 02:41:36
Alice

Jag har förälskat mig i Not Like The Movies

Den får man nog köpa sen :D

2010-12-11 @ 10:49:52
URL: http://bunnymakeup.blogg.se/
roxcat

Jag tänker definitivt skaffa Not Like The Movies, det ser riktigt fint ut!

2010-12-11 @ 12:29:07
URL: http://roxcat.net/blog/
Martine

Såg idag OPI Burlesque, inspirerat av filmen med Cher och Christina Aguilera. De var riktigt snygga, glittriga nagellack och jag var rätt sugen på att köpa ett men 150 kr är lite häftigt och efter alla julklappar är det inte mycket kvar på bankkontot :)

2010-12-11 @ 19:56:41
Emma P

Jag vill ha alla de här lacken! Tycker katy perry är underbar. fast kommer nog sluta med att jag köper ett par tre stycken.

2010-12-11 @ 20:19:17
URL: http://sminkan.blogg.se/
Purity

Darling: Visst är det FINT!



Unique rebel: Dom glittriga är riktigt fina lack för layering =)



Tina: Lite spretig kollektion men alla färgerna är fina tycker jag =)



Alice: Visst är det fint, jag tror det kommer bli en storsäljare!



roxcat: Det är min absoluta favorit bland alla vårlacken!



Martine: Ja, burlesque-lacken är fina, jag swatchade dom med för några månader sen =) Jag köper aldrig OPI och china glaze i sverige, jag handlar alltid det över nätet från USA där lacken ligger på 2/3 av priset (inklusive frakt). Sjukt att det kan vara såna stora skillnader...



Emma P: Teenage dream, last friday night och Not like the movies är de tre finaste och mest unika tycker jag =)

2010-12-12 @ 14:56:26
URL: http://purity.webblogg.se/
Carolina

Not like the movies!! vden var ju tokigt snygg!

2010-12-18 @ 17:27:00
Purity

Carolina: Det är min favorit!

2010-12-19 @ 16:24:56
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy