Vinnare i Garnier-tävlingen


Det har varit en rätt död blogghelg här, det var inte meningen att det skulle bli så, men min pojkvän överraskade mig genom att köra 56 mil från Karlshamn hit spontant över helgen så ja, det blev som det blev =)

Garnier-tävlingen avslutades ju igår, och det var jättekul att läsa allas bidrag. Svårt som attan var det att välja med eftersom alla kommit med så bra hudvårdstips och motiveringar, men till slut föll valet på Malin med motiveringen:

"Så varför ska jag vinna detta pris? Jo, jag har nyss blivit varslad från jobbet och min sambo blev varslad för en månad sen. Så snart är vi arbetslösa båda två och då finns det inte möjlighet till några större utgifter eller vardagslyx. Därför hade jag gärna velat ha detta priset! :)"

Klart alla ska få unna sig lite vardagslyx, hoppas du tycker om produkterna Malin!



 

 

In English: I haven't had the time to blog this weekend, because my boyfriend surprised me by driving all the 560 kilometers from Karlshamn here to Stockholm over the weekend =)


The Garnier contest ended yesterday, and the winner is Malin. Congratulations!

 






Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy