Angående inläggsfrekvensen...


Hej alla söta läsare! Som ni kanske har märkt är det mest kollektionsinlägg som publiceras just nu, och ganska sporadiskt dessutom. Det beror på att jag är mitt uppe i en tentaperiod, och kollektionsinläggen har jag sparade i arkivet sedan tidigare. Jag ska försöka hinna göra den sista dödssynds-sminkningen till er imorgon, så kommer det massa nytt nu i helgen när tentorna är inlämnade och klara!




In English: Greetings, my dear readers! As you might have noticed, I haven't published that many entries during the past few days, and the ones I have published are about new collections. This is due to the fact that I'm having an exam at the end of this week, and the collection entries have already been written and are waiting to be published in the archive. I'll try to do the last seven deadly sins makeup for you tomorrow, and there will be lots of new entries this weekend!




Carolina

Kul att höra, saknar dina mer personliga inlägg, ser givetvis framemot den återstående dödssynden! Lycka till med tentorna!

2009-10-21 @ 23:31:03
cescils

Good luck for your exam !

2009-10-22 @ 07:15:31

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy