Lite shopping...


...fick följa med mig hem från helgens Göteborgsresa =) Köpte lite basic-grejer på MAC (måste spara lite kosing till Rose Romance och Double Dazzle som släpps på fredag!), en ny hårspray eftersom det var 20 kr rabatt på alla Björn Axén-produkter på Åhléns, och Viva la Divas röda glitterminilack #10 som jag letade efter som en galning i julas men inte fick tag på.




Björn Axén strong fixing hair spray, MAC prep + prime face (alltid bra med en backup), MAC mineralize skinfinish/natural i färgen light (mitt gamla tog precis slut! Jättebra puder men sjukt odrygt; för mig räcker en dosa i ett halvår), Viva la Diva #10, MAC blacktrack fluidline (min gamla är nästan slut och är torr och sprucken, så jag unnade mig en ny), MAC viva glam VI SE lipstick, samt ett prov på MAC refined zone treatment.

In English: I went to Gothenburg this weekend and of course I had to do some shopping! I got a new can of my favourite hairspray from Björn Axén, a backup of MAC prep + prime face, a new MAC mineralize skinfinish/natural (these are soo pretty but I use them up really fast), Viva la Diva nail polish #10, MAC blacktrack fluidline (my old one is almost finished, plus it's dry and cracked so I got a new one), MAC viva glam VI SE lipstick and a sample of MAC refined zone treatment.




Maria

Trevliga basic-produkter :) För mig skulle det däremot klassas som storshopping att köpa allt det på en gång, speciellt om jag sparade till en kommande kollektion, haha :D

2009-05-11 @ 14:09:14
URL: http://crossovercosmetics.blogspot.com
Veronica

Oh, fina grejer. Hade du det trevligt i Göteborg? :D

2009-05-11 @ 15:37:49
URL: http://weby.wordpress.com
Emma

Köpte också min första prep+prime face under veckan som gick, testat den en gån och den var helt ok :) Vet inte om jag tycker att MSF är så odryg, har haft min ipricip varje dag och hade den ca ett år. Allt beror väl på hur mycket man tar.

2009-05-11 @ 16:09:10
URL: http://emla82.blogspot.com
Maggie

Nice! ^_^

Jag var och frågade på MAC igår om de fått in något än men det verkar som om att dessa kollektioner blir sena för inget har levererats än :S

Och inget perfect topping än heller! :C

2009-05-11 @ 16:42:43
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Minimänniskan

De har fått in Double Dazzle på NK men inget Rose Romance.

Hehe, jag håller tummarna för att de blir sena för jag är i Norge hela helgen.

2009-05-11 @ 20:18:08
Purity

Maria: Uppenbarligen så köper jag för mycket smink, haha =P i och för sig så köper jag inte så mycket annat så nåt måste man ju lägga pengarna på!



Veronica: Ja det var supermysigt! Fast det fick mig att längta hem till Stockholm ännu mer =/



Emma: Det beror nog som sagt på hur mycket man tar och vad man applicerar den med, jag applicerar mitt med en kabukiborste och den suger liksom åt sig mer än vad en vanlig puderborste gör!



Maggie: Dom hade inte fått in nåt alls i GBG heller =/ Hoppas nån disk i stockholm får in perfect topping snart! Tack för lägesuppdateringen, hoppas allt kommer upp på fredag som det ska...



Minimänniskan: Ah, tack! Jag hoppas det är i tid jag, så slipper min stackars mamma springa och leta åt mig två gånger =P

2009-05-11 @ 22:50:52
URL: http://purity.webblogg.se/
Veronica

Aww, men inom en snar framtid är du tillbaks i Sthlm, och då får du langa åt mig :D

2009-05-12 @ 00:15:26
URL: http://weby.wordpress.com
Veronica

Aww, inom en snar framtid är du i Sthlm igen, då får du langa åt mig :D

2009-05-12 @ 00:17:12
URL: http://weby.wordpress.com

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy