MAC electro lipstick


Det här damp ner i min brevlåda idag, äntligen! MAC-stiftet electro från sommaren 2008, neo sci-fi kollektionen. Hur fint som helst och jag älskar det <3 Köpte av en pålitlig säljare och är 99.99% säker på att det är äkta, men blev liiite fundersam när jag öppnade hylsan och skruvade upp stiftet och märkte att det gick bra mycket trögare än med ett vanligt MAC-stift i svart/silver hylsa... Ni som har ett neo sci-fi stift, upplever ni samma sak eller kan jag råkat ha åka på ett väldigt bra fejkexemplar? Jag är som sagt i princip helt säker på att det är äkta, men det skulle vara skönt med en bekräftelse :) Tog lite jämförelsebilder med mitt Girl about town-stift.















Visst är det en läcker färg? =D




Maggie

OUCH!!! Vill ha :C

Om du ser ett till på ebay, tipsa mig iaf! :)

2009-03-17 @ 15:56:27
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Linn

Ohhh, Pretty Pretty=)

2009-03-17 @ 19:46:24
Purity

Maggie: Fråga på Åhléns city om dom har det, såg att dom hade en del neo sci-fi kvar i lådorna men inte exakt vilka produkter... Finns en del på ebay men de flesta är dyyyra, jag hojtar till om jag hittar något till överkomligt pris!



Linn: Visst är det fint! =D

2009-03-17 @ 23:44:07
URL: http://purity.webblogg.se/
Maggie

Ja jag kikade men tyvärr inte detta... MUS har ett knallorange jag får kika på som sista utväg...

2009-03-18 @ 00:15:11
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Purity

Maggie: MAC har ett som heter morange också, det är i princip samma färg fast en annan formula (amplified creme om jag inte misstar mig), den här är i lustre och därmed lite mer lättburen... Och så finns meltdown från MAC med, orange med skimmer i frost-formulan!

2009-03-18 @ 01:09:05
URL: http://purity.webblogg.se/
Rocketqueen

Visst är det snyggt, jag har skrapat ur det sista från mitt! Och det är äkta, ser jag om inte annat så på streckkoden. Visst stift bara är trögare, inte bara LE utan även de vanliga.

2009-03-18 @ 06:47:48
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Purity

Rocketqueen: Just det, det var det du använde för att visa hur man smälter ner det sista ur ett läppstift! =) Tack så mycket för bekräftelsen av äktheten, nu känner jag mig lugn!

2009-03-18 @ 11:22:03
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy