Swatches: Style Warriors


Alla färger i den här kollektionen är verkligen superfina och passar jättebra nu till sommaren. Finast är dom i solljus, tyvärr har det varit rätt molnigt här idag men jag gjorde så gott jag kunde med att fånga färgerna på bild =)



Refined Golden Bronzer




Eversun Beauty Powder Blush




On A Mission Beauty Powder Blush




Refined Golden, Eversun, On A Mission




Bright Future Eyeshadow




Tempting Eyeshadow




Vibrant Grape (denna hade jag sedan tidigare), Bright Future, Tempting




Pink Rebel Lustre Drops




Gold Rebel Lipglass




Sunsational Lipstick




Purple Rite Lipstick




Gold Rebel, Sunsational, Purple Rite




Gold Rebel Lipglass




Sunsational Lipstick




Purple Rite Lipstick




Sunsational Lipstick + Gold Rebel Lipglass




Purple Rite Lipstick + Sunsational Lipstick




Purple Rite Lipstick + Funtabulous Dazzleglass


Sunsational är väldigt kameraskygg, men den ger en otroligt fin, varm lyster till läpparna. Superfint att bära bara för sig, under ett läppglans för grundfärg eller över ett annat läppstift för att ge ett svagt guldskimmer. Som en varm version av bubbles!


In English: All of the colours in this collection are gorgeous and perfect for summer. They look their best in sunlight, but unfortunally, it was cloudy here today but I did my best to show you the colours =) I had vibrant grape eyeshadow from before since it's a permanent PRO colour. Sunsational is very camera shy, but it gives a nice warm sheen to the lips. Gorgeous by it's own, under a lipgloss or over another lipstick to give a light gold shimmer. Like a warm version of bubbles!






Veronica

Yeah, sunsational rocks my butt :D i love it, plus att mina läppar blir sjukt mjuka och grejer :O it's craaaaaaaaaaazy.

2009-06-18 @ 18:29:55
URL: http://weby.wordpress.com
Sanna

Purple Rite + Sunsational var sjukt snyggt ihop! Tack för snygga bilder :)

2009-06-18 @ 20:27:25
Emma P

Härliga prylar! Särskilt bright future och läppgrejerna ser ljuvliga ut... Och dina läppar ser så unga och bekymmerslösa ut, otroligt vackra!

2009-06-18 @ 20:51:38
Sexy Sadie

øyeskyggen Tempting er virkelig nydelig.

2009-06-18 @ 21:55:25
URL: http://www.sexysadie.norblogg.bet
Shamini

Jeg skjønner ikke at jeg ikke har kjøpt "Tempting" enda.. den er jo kjempefin! Ellers elsker jeg bildene dine, du gjør produktene enda mer attraktive. :) Congrats with the haul!

2009-06-19 @ 12:32:10
URL: http://diary.shamini.no/
Lina

Nu blev jag mer sugen....ursnyggt måste jag säga. Purple rite var otroligt fint på dina läppar!

2009-06-20 @ 21:30:19
URL: http://www.makeitfab.blogspot.com/
Purity

*Veronica: Det är super! Väldigt skirt men värmer upp alla andra toner och är superskönt på läpparna =)



Sanna: Ja jag blev riktigt förtjust i den kombon jag med =) Tack själv!



Emma P: Awh, tack sötnos!



Sexy Sadie: Visst är den fin! Tur att den är permanent i sortimentet.



Shamini: Don't worry, den är permanent så det går att få tag på den när som helst =) Tack ska du ha!



Lina: Tack tack!*

2009-06-21 @ 23:58:34
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy