Swatches: Silver, Gråa och Svarta MAC-skuggor


Snart har jag swatchat alla mina MAC-ögonskuggor, är bara highlighterskuggorna och glittrena kvar efter dom ni får se i det här inlägget, nämligen de skuggor som går i silver, grått och svart. Ber om ursäkt för bristen på FOTD's på sistone, jag har haft jätteont i magen de senaste dagarna så jag har inte orkat sminka mig. Blir lite naglar nu i eftermiddag, däremot, och ska försöka ge er en FOTD imorgon =) Jag vann förresten både Sminkans tutorialtävling och månadens tutorialtävling på Specktra, kul va? =D Blev superglad när jag fick höra det!

Hm. Swatches var det ja =P Här kommer de!




MAC Silver Fog pigment (PRO), MAC Platinum pigment (PRO)
MAC Silverthorn eyeshadow (A Rose Romance 2009), MAC Softwash Grey pigment (Sundressing 2006)
MAC Knight eyeshadow (Brunette Blonde Redhead 2009), MAC Smoke & Diamonds eyeshadow (Starflash 2008)
MAC Charred eyeshadow (Originals 2007), MAC Slate eyeshadow (Colour Forms 2008)
MAC Mont Black eyeshadow (Chill 2009), MAC Dark Soul pigment
MAC Carbon eyeshadow, MAC Black Black pigment (PRO)


In English: I'm almost done swatching my MAC eyeshadows and pigments, it's just the highlighter shadows and the glitters left now when I've posted this entry, with swatches of my silver, grey and black eyeshadows. I apologize that I haven't posted a FOTD in such a long time, I've had a horrible stomacheache for the past few days so I haven't done any makeup at all. I will show you some nails this afternoon, though, and I'll try to post a FOTD tomorrow =) Oh, and by the way, I won Sminkan's makeup tutorial contest AND the tutorial of the month contest at Specktra! Wow! I was so happy when I found out =D

 




Emma

Har också silver/gråa skuggor som favorit. Typ vet jag inte vad jag ska har blir det ofta något åt detta hållet :) Tro Knight Divine är favvon.

2009-06-03 @ 16:42:26
URL: http://emla82.blogspot.com
Linn

Grattis =) du förtjänar det =D

2009-06-03 @ 19:08:16
URL: http://[email protected]
Purity

Emma: En mellangrå funkar till allt =)



Linn: Tack så mycket! =D

2009-06-03 @ 20:53:58
URL: http://purity.webblogg.se/
Maggie

Silverthorn ser sjukt mycket finare ut på dig swatchad än på mig. Sad kitty! Och knight ser mkt ljusare ut på dig än på mig. Skumt!

Silver fog, softwash grey och charred såg ju intressanta ut. synd att de är så gamla! :C

2009-06-04 @ 10:41:05
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Purity

Maggie: Oh noes! Den är verkligen superfin, är så glad att jag köpte den! Den kanske inte kommer till sin rätt om man inte har UDPP under..? Du är ju ganska mycket blekare än jag, är nog därför knight ser ljusare ut på mig. Silver fog är ju ett pro-pigment så det går ju att få tag på fortfarande i alla fall =)

2009-06-04 @ 15:45:55
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy