RR och DD


Min mamma och syster var och hälsade på mig i helgen, och dom hade med sig min efterlängtade påse med smink från de två senaste MAC-kollektionerna A Rose Romance och Double Dazzle. Det här fick flytta hem till min samling!




3 Dazzleglass, 1 lipglass, 1 see thru lip colour, 1 beauty powder, 1 gel blush och 1 ögonskugga.




Funtabulous Dazzleglass, Utterly Posh Dazzleglass, Steppin' Out Dazzleglass (Double Dazzle)




Summer Rose Beauty Powder (A Rose Romance)




Just A Pinch Gel Blush (A Rose Romance)




Silverthorn Eyeshadow (A Rose Romance)




Magnetique Lipglass, Secret Crush See Thru Lip Colour (A Rose Romance)


Jag kommer nog köpa fler dazzleglass framöver eftersom dom allra flesta är permanenta i sortimentet, men det var dom här tre jag ville ha mest =) Min favoritprodukt från A Rose Romance är nog gelrouget Just a pinch. Helt underbart att jobba med! Ögonskuggan Silverthorn är riktigt unik med, den är liksom blåsilvrig. Ursnygg =) Vad köpte ni/vill ni köpa från de här kollektionerna?

In English: My mum and sister visited me this weekend and brought my much awaited bag with goodies from the two latest MAC collection, A Rose Romance and Double Dazzle. This is what I got =) I will get more dazzleglasses in the future, since most of them are permanent, these are the three I really really wanted. My favourite product from A Rose Romance is the gel blush, so easy to work with and such a gorgeous shade! The eyeshadow silverthorn is really unique, it's sort of silvery blue. Beautiful. What did you get/want to get from these two collections?





Carolina

Den söta lilla rosdosan lockade mig från första stund, men lika bra att hålla tassarna i styr, känner jag mig själv rätt hade jag fått ångest av att sudda runt i dosan och se hela rosen försvinna...den är jättefin, men vågar du använda den? :P

2009-06-02 @ 11:02:07
Purity

Carolina: Pudret är ganska hårt, så hittills syns det inte ens att jag har rört pudret med borsten. Mönstret kommer ju försvinna så småningom men det tar nog ett bra tag tills dess =)

2009-06-02 @ 11:45:06
URL: http://purity.webblogg.se/
Helena/LGB

Älskar Just a pinch! Vilken fining! Jag är ett stort fan av krämrouge och stains, och har testat en försvarlig mängd, men det här slår nog det mesta ändå :)

2009-06-02 @ 17:05:05
URL: http://makeuptv.se
Tessan

Gillar verkligen MAC, vet du var man kan köpa dom?

Gärna i närheten av Helsingborg

2009-06-02 @ 22:53:17
URL: http://tessanstankaromlivet.blogspot.com
Purity

Helena: Jag är väldigt förtjust i det med, det är mitt första kräm/gelrouge och jag älskar det! Superfint på läpparna med =)



Tessan: MAC kan du köpa i Stockholm, Göteborg och Malmö. Närmast Helsingborg är nog Malmö-disken, den ligger på Spirit!

2009-06-02 @ 23:25:15
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy