På rast


Jag har varit lite inaktiv på bloggen här på sistone. Jag är mitt uppe i att sluta på mitt jobb eftersom jag ska flytta tillbaka till Stockholm om 2 veckor, så jag får jobba rumpan av mig nu eftersom dom uppenbarligen vill suga ut allt dom kan från mig innan jag slutar. Utöver det måste jag hinna packa och planera inför flytten, så bloggen har fått halka efter litegrann. Jag kommer börja blogga som vanligt igen efter flytten är över, och ska försöka posta lite (om än inte lika mycket som vanligt) innan dess med. Tack för att ni fortsätter att kommentera, jag blir lika glad varje gång jag ser att en ny kommentar har trillat in! Om jag är lite sen med att svara på era kommentarer så vet ni varför, jag ska försöka svara på så många jag kan när jag har tid med det.

På snart återseende!


In English: I haven't been posting a lot these few days, I'm in the middle of quitting my job because I'm moving back up to Stockholm in 2 weeks. This means that I have to work my butt of since they apparantly want to suck everything they can from me while they can, and I have to pack and plan before moving, so the blog has been left behind a little bit. I do apologize, and I'll start blogging as usual when the move is over and I'll try to post now and then before that too. Thanks for your continuing comments, you make me so happy everytime I see a new comment in my mailbox! If I'm a bit late with replies you know why, I'll try to answer as many of your comments as I can when I have the time for it.

See you guys soon!






Lotta

lycka till med flytten!

2009-06-26 @ 10:36:48
Veronica

Jag väntar vettö :D lycka till med flytten :)

2009-06-26 @ 14:53:48
URL: http://weby.wordpress.com
Purity

Tack båda två!

2009-06-28 @ 14:26:42
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy