MAC Colour Craft är här den 15 juli!


Igår postade Bjooti äntligen officiell information om årets mineralizekollektion från MAC, Colour Craft. Eftersom den släpps den 9 juli i USA och vi i Sverige alltid brukar få vänta snällt till den 15:e månaden därpå så tjurade jag lite över att det skulle ta så lång tid innan man fick lägga vantarna på alla snyggingar man vill ha (6 nya MSF's, hallå!). Men tydligen så har dom skjutit fram lanseringsdatumet här i norden så vi också kan få tag på Colour Craft redan i juli. Hurra!




Jag har nog äntligen lyckats bestämma mig för vad jag vill ha; det blir ett läppstift, två ögonskuggor och 2 MSF för min del. Är det något speciellt ni suktar efter från den här kollektionen?

Bild: Bjooti.net

In English: Yesterday, Bjooti finally posted the official information on this summer's mineralize collection from MAC, Colour Craft. Since the collection is released on July 9th in the US and Sweden always have to wait until the 15:th the month after before it gets here, I was a bit bummed that I had to wait until August. But apparently they have changed the release date to july 15:th. Hoorray! I have finally decided on what I want to get from this collection; one lipstick, two eyeshadows and two MSF:s. What are you lemming from this collection?





Lotta

jag skippade style warrior, men den här kollektionen är jag däremot sugen på!

jag är intresserad av:

Odd Bits eller Assemblage ögonskuggor

Improvise eller Daft Pink rouge

Porcelain Pink eller Smooth Merge MSF

2009-06-18 @ 19:34:38
Lea (Marisu)

Redan två ögonskuggor jag måste ha, ett läppstift och ett läppglans.. än..

Riktigt bra kollektionen tycker jag.

2009-06-18 @ 20:03:04
Emma

Då kommer alltså Naked Honey och Color Craft ut samtidigt, phu hur ska detta gå?! :)



Men iallafall två av ögonskuggorna, ett blush och en msf.

2009-06-18 @ 20:18:51
URL: http://emla82.blogspot.com
CrazyNails

Ser urläckert ut!

2009-06-21 @ 14:35:41
URL: http://crazy-nails.blogspot.com/
Purity

*Lotta: Låter som bra val =)



Lea: Jag håller med! Hoppas mineralögonskuggorna är lika bra som de som släpptes förra sommaren.



Emma: Yes! Tur för mig att jag tänker skippa naked honey (kanske med undantaget läppglanset buzz), jag hade inte haft råd annars...



CrazyNails: Visst gör det!*

2009-06-22 @ 00:01:25
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy