Sun Rush lustre drops


Jag velade väldigt mycket fram och tillbaka om jag skulle köpa några lustre drops från Style Warriors eller inte. Till slut bestämde jag mig för att jag ville ha dom, men då kunde jag inte bestämma alls om jag ville ha sun rush eller pink rebel, och jag hade inte råd med båda när kollektionen släpptes. Vilket i-landsproblem va =P Till slut körde jag på pink rebel, och när jag fick hem mitt paket blev jag kär och kände att jag behövde sun rush med. Problemet är att jag inte alls bor i närheten av någon MAC-disk för tillfället (men om en vecka bor jag hemma i Stockholm igen =D) så jag fick helt enkelt hålla mig till tåls. Tror ni jag blev glad eller när min kompis Sofie sträckte fram en liten MAC-påse med just sun rush i som hon hade köpt åt mig i Göteborg?! =D TACK Sofie, du är en pärla!




Sun Rush lustre drops




Sun Rush lustre drops




Sun Rush och Pink Rebel lustre drops




Sun Rush och Pink Rebel lustre drops




Pink Rebel och Sun Rush lustre drops


Jag kan ärligt talat inte bestämma mig vilken jag tycker bäst om, båda är superfina båda två. En kall och en varm. Är jätteglad att jag fick tag på båda två! Köpte ni några lustre drops från Style Warriors?


In English: I argued back and forth for a long time if I should get any lustre drops from Style Warriors or not. I ended up deciding for wanting one, but then I couldn't decide between sun rush or pink rebel, and I couldn't afford both at the time the collection was released. Huge problem, huh? ;-) I finally went for pink rebel, and when I got my package I fell in love with it and decided that I wanted sun rush aswell. The problem was that I don't live near a MAC counter at the moment (I'm moving back home to Stockholm in a week though, wooh!) so I guess I had to wait. To my big surprise, my friend Sofie gave me a MAC bag the other day containing sun rush that she had bought for me in Göteborg. THANK YOU Sofie, you're such a doll!

I can't decide on which one of them I like the most. One warm and one cold. I'm so happy that I got ahold of both of them! Did you guys get any lustre drops from Style Warriors?





Emma

Själv hade jag också svårt att bestämma mig :) Fast efter komentaret på Pret-ty blev det Pink Rebel!

2009-07-02 @ 13:01:29
URL: http://emla82.blogspot.com
Goddess

Jag ville ha båda men de var slut i Malmö som jag var i häromdagen..har över 30 mil till närmsta MAC disk...

2009-07-02 @ 22:21:41
URL: http://goddessess.blogspot.com
Kerstin

Åh, de ser jättefina ut! Jag har liknande budgetvarianter från Lumene (Crystal drops) som jag använder jättemycket. Kan rekommendera dem för alla som har svårt att få tag på MAC!

2009-07-03 @ 09:12:41
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Maggie

Härligt! Gud så underbar Sofie är :D



Jag gillar båda skarpt. Tro det eller ej, men jag får faktiskt ett brunare nylle av sun rush, så jag upplever den som mer bronzig och pink rebel mer som en klassisk highlighter... även om den faktiskt är för mörk för att funka som highlighter i mitt ansikte... men det låtsas jag inte om!

2009-07-03 @ 09:52:38
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Purity

Emma: Samma här, men jag är minst lika nöjd med sun rush =D



Goddess: Nej, vad tråkigt! =( Hoppas du kan få tag på dom på något annat sätt.



Kerstin: Tack för tipset!



Maggie: Visst är hon =D Jag märker ingen skillnad på min hudfärg när jag blandar sun rush i min foundation men å andra sidan så är du ganska mycket blekare än mig...

2009-07-03 @ 12:09:34
URL: http://purity.webblogg.se/
Johanna

Hej! Jag kanske är trög, men exakt hur applicerar du de här? Jag har samma färger i hy och ögon som du tror jag, och med blek hy tycker jag det blir svårt att få till bronzing och highlighter.Tips?

2009-07-03 @ 13:55:53
Purity

Johanna: Antingen blandar jag dem i min flytande foundation för att få glow över hela ansiktet, eller ensamt som highlighter/bronzer på kindbenen. Funkar kalas på brynbenet som highlighter med. Går också att blanda med hudkräm med om man vill ha lyster på ben, armar och dekolletage!

2009-07-03 @ 15:18:03
URL: http://purity.webblogg.se/
Maggie

Åh, jag blandar dem inte i foundationen. Jag ser ingen skillnad då faktiskt :C Gjorde tom en swatchjämförelse för mig själv med foundation i mitten och så 50/50 blandat foundation och lustre drops på varsin sida om och jag såg INGEN skillnad alls. Skittrist! för de är så mkt lättare att få på plats så.

Som jag gör nu tar jag på dem efter foundation, puder och sculpting, men innan rouge. Borstar på med #187 eller den vita contouring-borsten. Minns inte numret och det är bortskavt på min :/

Tyvärr tycker jag de torkar så hiskeligt fort, och det gör dem sjukt odryga, så jag är faktiskt sjukt besviken på produkten. De är fina, men verkligen för dyra för hur de funkar för mig. Synd att det tog sån lång tid att upptäcka bara :/ Så går det när man inte får prover!

Tur att jag fick det på solar bits, så jag inte gjorde samma misstag där :)

Hade älskat om lustre dropsen haft samma formula som skinsheen leg spray. Deras konsistens och sättet att jobba med dem är UNDERBARA



2009-07-04 @ 13:14:56
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Purity

Maggie: Dom syns ju helt klart bäst när man lägger dom för sig ovanpå, men blandar man dom i foundation så får man liksom en lyster underifrån som knappt syns men effekten är ändå där... Svårt att förklara! Vad tråkigt att dom inte fungerar som du vill på dig =( #168 är nog borsten du menar? Effekten av dom blir ju mindre när man lägger på puder ovanpå med, men man får tillbaka lystern om man sprayar med en fuktspray ovanpå. I lurves fuktsprayer =D

2009-07-04 @ 13:33:53
URL: http://purity.webblogg.se/
Rocketqueen

Två Sun Rush och en Pink Rebel! Looove lustre drops!

2009-07-24 @ 09:33:25
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy