I'm back on track!


Sådär, nu är flytten överstökad (har nån låda kvar att packa upp) och båtsemestern avklarad. Satte på datorn för första gången på 2 veckor nu, jag fasar lite över hur mycket jag har att läsa och skriva ikapp ikväll =P Räkna med en drös med nya inlägg de närmaste dagarna med andra ord, för nu har jag massor av saker på lager åt er! Bland annat lite av det ni ser på bilden nedan. Var på MAC några dagar efter jag hade kommit hem och spanade in Colour Craft på NK, och jag blev faktiskt rejält besviken. Allt var rena glitterbomber förutom MSF:et porcelain pink, men jag skippade det eftersom det är väldigt väldigt likt MSF:et Blonde från Brunette Blonde Redhead. Vad jag däremot passade på att hugga var LE-borsten #226, och jag blev inte besviken. Den är som en blandning mellan #222 och #219, vilket gör den ultimat för globlinjen. Kärlek vid första ögonkastet, missa inte den här borsten!




In English: I'm almost done moving houses (one or two boxes left to unpack) and I'm back from my boat trip. I turned on my computer for the first time in two weeks now, it will be interesting to see how much I have to catch up =P Prepare for lots of new entries the next few days because I have a lot of stuff on hold for you! A couple of the stuff on the picture above, among others. I went to the MAC counter a few days after I got home to check out Colour Craft and I was really dissapointed. Glitter bombs ahead! Everything except Porcelain pink MSF but it's so similar to Blonde MSF that I didn't feel the need to own both atm. I only picked up the LE brush #226, which is like a mixture of the #222 and #219, which makes it perfect for the crease. Love at first sight, don't miss out on this perfect brush!

 




Josephine- Makeuponista

Ser att du har köpt det rosa matta lacket, har det själv och det är underbart! =)

2009-07-26 @ 21:01:47
URL: http://makeuponista.wordpress.com
stephy

Som jag saknat dig! Tänkte messa flera gånger bara för att se om du lever! haha, den där pensel lät sjukt frestande! dumma dig ;) du får mig att spendera så mkt pengar! tror du den finns kvar?

2009-07-26 @ 22:37:45
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Purity

*Josephine: Visst är det läckert! Jag älskar det =)



stephy: awh, sötnos där! Jag kan kolla om den finns kvar nästa gång jag åker in om du vill att jag ska langa?*

2009-07-26 @ 23:55:05
URL: http://purity.webblogg.se/
Katy

Welcome back !

2009-07-27 @ 11:29:49
URL: http://www.poopoopidoo.com
Purity

Katy: Thanks hun! =D

2009-07-27 @ 12:33:10
URL: http://purity.webblogg.se/
Carolina

Äntligen! Som jag har saknat dina inspirerande inlägg! Hoppas du haft en skön semester!

2009-07-27 @ 12:39:18
Emma

Kul att du är back on track!

2009-07-27 @ 14:40:00
URL: http://emla82.blogspot.com
Lea (Marisu)

Vad tråkigt Color Craft var så glittrig men kul att du är tillbaka i bloggandet!

2009-07-27 @ 16:57:00
Anna

Härligt att du är tillbaka, har saknat dina förträffliga inlägg hela tiden du varit borta!

2009-07-27 @ 19:21:22
Purity

Carolina: Åh, vad glad jag blir =) Tack!



Emma: yay!



Lea: Ja det var verkligen en besvikelse, men jag köpte lite annat istället så det jämnade ut sig =)

2009-07-27 @ 19:34:28
URL: http://purity.webblogg.se/
Purity

Anna: Sötnos där!

2009-07-27 @ 19:34:51
URL: http://purity.webblogg.se/
Jill

hej! Jag undrar om det finns nån hemsida där man kan beställa hem Mac produkter från? =)

2009-07-28 @ 10:42:32
Purity

Jill: Tyvärr går det inte att beställa MAC via nätet i Sverige i dagsläget. Du kan däremot ringa till MAC-disken på Åhléns city i Stockholm och beställa via postorder om du inte bor nära en MAC-disk. Telefonnumret dit hittar du på maccosmetics.com.

2009-07-28 @ 14:20:39
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy