Swatches - MAC Chill


Här kommer swatches på mina chill-produkter som damp ner i brevlådan igår =) Kommer nog att uppdatera med bilder på lipglassen på läpparna senare, det är så dåligt ljus ute att det inte går att få bilder som gör färgerna rättvisa...



Från vänster till höger: Wintersky, mont black, mont black över blackground paint pot, blackground paint pot. Alla skuggor är applicerade över en bas av UDPP och bilden är tagen i lampljus.



Från vänster till höger: Snowscene, Naked frost och Frozen dream. Ser ni allt det underbara skimret och glittret i samtliga gloss? Jag är kär i alla tre!



Rapidblack penultimate liner. Den här filtspetspennan med flytande eyeliner är grym! Den ger ifrån sig allt från lagom tjocka linjer till tunna tunna spetsar och fina linjer, beroende på vilket tryck och vilken vinkel man använder. Jag brukar inte kunna använda flytande eyeliners (använder gel-liner vanligtvis) för dom irriterar ofta mina ögon och får dom att börja rinna, men den här fungerar alldeles perfekt ihop med mina ögon. Hurra! Dessutom blir den sådär kolkolsvart som bara en flytande eyeliner kan bli, och är löjligt enkel att applicera!





Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy