Redken-kap!


Jag var på julklappsjakt på Åhléns city igår och såg det här prisvärda kitet med Redkenprodukter förpackade i en snygg svart låda uppställda på ett bord.




Det innehåller ett schampo, ett balsam och en hårspray och fanns både i colour extend-serien, extreme-serien och all soft-serien. Mitt Redkenschampo är i princip helt slut så självklart passade jag på och högg ett Colour extend-set åt mig själv i tidig julklapp. Setet ligger på 495 kr (värdet på produkterna är ca 720 kr) men jag utnyttjade en 20% rabattkupong jag hade och en 50-kronorscheck, så det landade runt 350 kr för mig vilket är ett väldigt okej pris =)


In English: I bought this Redken set yesterday, containing Colour Extend shampoo and conditioner and a bottle of hair spray. It was also available in the Extreme and All soft series and cost 495 SEK (product value is 720 SEK) but I had a 20% off coupon and a 50 SEK gift card, so I got it for 350 SEK which is a bargain for being Sweden =) My dad bought me two 1 litre bottles for the same price in the US last year, I really don't get why everything has to be so darn expensive over here!





Maria

Kan inte du göra som en guide över nätshoppar som säljer t.ex mac? ;)

2009-12-01 @ 18:37:37
Purity

Maria: MAC kan inte köpas över nätet, utan enbart över disk i Sverige. Men visst kan jag göra en liten guide till olika nätshoppar!

2009-12-01 @ 20:56:33
URL: http://purity.webblogg.se/
Irina

Redken säls jättebilligt på ActiveBeauty:



http://www.activebeauty.co.uk/productPaging.php?brand=2671



Betalade bara 260 kr inkl. frakt för shampoo + balsam. :-)



Och så finns underbara Strawberrynet också.

http://se.strawberrynet.com/haircare/redken/



Happy shopping! :-)

2009-12-02 @ 11:20:42
URL: http://rosaglasogon.se/
Purity

Irina: tack för tipsen! Brukar också handla på nätet vanligtvis men tyckte det blev ett så bra pris när alla kuponger var dragna att jag köpte det här i Sverige. Att det ska vara så satans dyrt här, min pappa köpte två stycken enlitersflaskor åt mig i USA förra året för $30. Det är liksom vad man får betala för en 300 ml flaska här. Helt galet!

2009-12-02 @ 11:49:18
URL: http://purity.webblogg.se/
Kathrine

Enda billigere på feelunique.com, under 200 kr, og frakten er gratis:)

Jeg lurer på om du vet om det selger mac i östersund?

2009-12-04 @ 17:02:10
Kathrine

eller, under 200 norske kroner selvfølgelig. Litt mer i svenske;)

2009-12-04 @ 17:07:36
Purity

Kathrine: tack för tipset! Tyvärr finns MAC bara i Stockholm, Göteborg och Malmö i Sverige.

2009-12-05 @ 00:40:51
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy