MAC She-Zam Dazzleglass


Jag tänkte att jag skulle visa er mitt absolut finaste läppglans jag har just nu, nämligen superglittriga och fina dazzleglasset She-Zam från årets julkollektion från MAC; Magic, Mirth and Mischief. Jag fick mitt exemplar av supersöta Bjooti, och jag älskar det så mycket att jag ska ge henne en fet glittrig puss på kinden nästa gång vi ses! Tyvärr var ljuset lite halvkasst när jag tog bilderna, som vanligt nu på vintern, så hälften av glittret går tyvärr och gömmer sig... Det är dubbelt så snyggt i verkligheten, och allra snyggast är det över ett rött eller rosa läppstift eller lipstain!



 

 




In English: I thought I'd show you my absolute favourite lipgloss at the moment; the super glittery and gorgeous dazzleglass She-Zam from this year's MAC holiday collection Magic, Mirth and Mischief. I got my tube from super sweet Bjooti and I love it so much that I will give her a fat glittery kiss on the cheek the next time I see her! Unfortunally, the lightning was really bad when I took the pictures, as per usual during the winter, so half of the glitter is camera shy and have gone hiding... It's twice as amazing in real life and looks its best on top of a red or pink lipstick or stain!





Sminkan

vad snällt av Bjooti! Du ser jättefin ut i ditt nya läppglans!

2009-12-18 @ 18:59:18
URL: http://sminkan.blogg.se/
HeidiB

She-Zam looks stunning on you!

2009-12-18 @ 19:38:23
URL: http://blackkohl.blogspot.com/
Emma

Detta var en av de sakerna som jag skippade. Köpte du något annat från julkollektionen?

2009-12-19 @ 08:24:39
URL: http://emla82.blogspot.com
Purity

Sminkan: visst är hon helt fantastisk den dör Bjooti? =) tack!



Heidi B: thanks! =)



Emma: jag köpte inget annat från julkollektionen, she-zam var det enda jag ville ha i colour collectiok och de set/paletter jag var sugen på har jag önskat mig i julklapp, så vi får se om tomten tycker jag har varit snäll i år =) vad köpte du ur julkollektionerna?

2009-12-20 @ 00:36:01
URL: http://purity.webblogg.se/
Emma

Oj oj oj, det blev en heldel. Då jag räknade ihop sakerna var det totalt 14 saker :)

2009-12-23 @ 15:20:12
URL: http://emla82.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy