Julklappar!


Som ni kanske minns så önskade jag mig lite skönhetsprylar i julklapp, och jag hittade flera av dom under granen =D Här ser ni smink-looten:






MAC Pinkzapoppin'! mineralize kit



 

MAC Light Flush MSF (Pinkzapoppin'!)



 

MAC Dainty mineralize blush (Pinkzapoppin'!)



 

MAC Love Connection mineralize eyeshadow (Pinkzapoppin'!)



 

MAC #181SE brush (Pinkzapoppin'!)



 

MAC Devil May Dare 6 warm eyeshadows palette



 

MAC Devil May Dare 6 warm eyeshadows palette



 

MAC Blushbaby blush



 

MAC Dipdown fluidline




Fick ni någon beautypryl under granen i år?


In English: As you might remember, I wished for some beauty products for christmas, and I found some of them under the christmas tree =D You can see the makeup I got above. Did you get anything beauty-wise for christmas this year?




Emma

Märkligt nog var där inga saker, kanske inte så konstigt då jag inte kan vänta och redan köpt det jag ville ha och det har blivit en hel del :) Men där var ett presentkort på MAC och det är ju inte fy skam! :)

2009-12-27 @ 18:51:34
URL: http://emla82.blogspot.com
Veronica

fick inget beautyrelaterat i julklapp. eller ja, en deo/parfym/shampoo/duschcreme osv som jag får av farsans fru varje år, nu är det förolämpande. stinker jag eller? en deo liksom? jag tänkte köpa mineralize-kittet, men det verkade inte finnas i göteborg :/

2009-12-27 @ 19:23:58
URL: http://macaddicteds.wordpress.com
Purity

Emma: Jag hade inte råd att handla något i november, så jag önskade mig det jag ville ha i julklapp istället =P presentkort är aldrig fel!



Veronica: Haha =P Mineralize-kiten fanns bara på Åhléns city i Stockholm eftersom de var exklusiva för fristående butiker, vilket den MAC-disken räknas som (därför dom har pigment, paletter och refillskuggor och rouge).

2009-12-27 @ 19:32:48
URL: http://purity.webblogg.se/
Veronica

aha, okej. då hänger jag med :) attans då. :(

2009-12-27 @ 19:55:04
URL: http://macaddicteds.wordpress.com
sofie

Oj det var inga dåliga julklappar :) du måste varit snäll i år!

2009-12-27 @ 21:41:57
URL: http://sofisen.blogg.se/
Purity

sofie: Ja, antagligen! =D

2009-12-27 @ 21:50:58
URL: http://purity.webblogg.se/
Matilde

Åh, nu blir jag lite avis :) Men jag fick faktiskt också en hel del beautyprylar från MAC. Fick sex ögonskuggor, en tom palett, en läppenna och en paint pot! Så jag har nog ingen anledning att vara avis egentligen, men man vill alltid ha mer ;)

2009-12-27 @ 23:14:37
Maria

Ååj, jag önskade mig också Pinkzapoppin setet, fast jag fick det inte. Men jag fick iallafall Pink diamond boxen från too faced

2009-12-27 @ 23:27:27

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy