Mammas tjusiga naglar


Min mamma bad mig måla hennes naglar häromdagen, så jag bestämde mig för att ge henne ett tjusigt mönster på dom när jag ändå höll på =) Jag grundade med underlacket Strong adhesion base coat från China Glaze, och sen målade jag två lager av Graphic från Mavala. Toppade med ett lager dry fast top coat från Seche Vite. Stämplade ett mönster från Konadbrickan M63 och konads pärlvita speciallack. Avslutade med ett till lager Seche Vite. Visst blev det fint? Hon fick massa komplimanger på jobbet i alla fall!











In English: My mum asked me to give her a manicure the other day, so I decided to decorate them with a nice pattern while I was at it =) I started with a coat of Strong adhesion base coat from China Glaze, and then two coats of Graphic from Mavala. I topped that off with dry fast top coat from Seche Vite. I then stamped a pattern from the Konad image plate M63 with konad pearl white special polish, and finished with another coat of Seche Vite. Pretty, huh? She got a lot of compliments at work!




Lina

Jättesnyggt!

2009-08-26 @ 17:01:39
Andrea

Rosa Bandet-naglar! ;)

Snyggt är det, som vanligt!

2009-12-10 @ 11:44:38

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy