MAC Firespot


Jag har varit lite off i helgen, har varit på inspark med skolan bland annat. Men nu är jag tillbaka och tänkte visa er vilken liten snygging som damp ner i min brevlåda i slutet av förra veckan, nämligen ögonskuggan Firespot från MAC som släpptes med Moonbathe-kollektionen 2007.









Visst är den underbart snygg?! En perfekt orange som passar till typ allt, och den är väldigt orange utan att vara speciellt skrikig. Äntligen har jag den här godbiten i min ägo, jag har letat runt ett tag kan ju medges men det var värt det. Nu väntar jag bara på Springtime Skipper som släpptes med Barbie loves MAC-kollektionen, jag hoppas verkligen inte posten har slarvat bort det paketet, det ska ha skickats för mer än tre veckor sen =/

In English: I've been a bit off this weekend, I've been on an introduction camp at school among other things. But now I'm back, and I thought I'd show you this pretty thing that the postman delivered at the end of last week; the eyeshadow Firespot from MAC that was released with the Moonbathe collection in 2007.

Isn't it gorgeous?! A perfect orange that looks good with everything, and it's really orange without being "straight in your face"-orange. I finally have this piece of beauty in my collection, I've searched high and low but it was so worth it. Now I'm only waiting for Springtime Skipper that was released with the Barbie loves MAC collection, I cross my fingers that the post office hasn't lost the package because it was sent over three weeks ago =/





Stephy

wow! sjukt fin!!

jag shoppade loss lite från love that look i lördags! dock hade dom inte packat upp grejerna så var liiite nervös över att jag missade något :P

2009-08-24 @ 19:00:45
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Maria

vart köper du smink från gamla kollektioner ? ;)

2009-08-24 @ 19:27:36
URL: http://har ingen
Emma

Skulle verkligen vilja ha några saker från Moonbathe kollektion så fina :)

2009-08-24 @ 19:35:37
URL: http://emla82.blogspot.com
Marie

Oj, vad lik MUS Sunrise den var! Och den är ju toppen!

2009-08-24 @ 22:17:22
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Purity

Stephy: Visst är den wunderbar? =D Skönt att höra att göteborg äntligen har fått in grejerna!



Maria: Specktra.net bland annat =)



Emma: Jaa, det är en sån där kollektion man verkligen ångrar att man missade...



Marie: Har inte provat den faktiskt, finns den i deras ordinarie sortiment?

2009-08-24 @ 23:17:37
URL: http://purity.webblogg.se/
Maggie

Ljuvlig! Nu får jag habegär, du fr sluta visa upp oldies som du köper, haha!

2009-08-25 @ 08:48:01
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Purity

Maggie: Haha, det brukar bli så!

2009-08-26 @ 11:05:38
URL: http://purity.webblogg.se/
Minimänniskan

Åhhhh! Åhhhhh! Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

2009-08-26 @ 16:24:12

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy