20% på alla sminkborstar hos Åhléns


Just nu har alla Åhléns i hela landet 20% rabatt på alla sminkborstar, oavsett märke. Erbjudandet gäller för alla klubbmedlemmar fram tills den 6/5.




Jag funderar på om jag ska ladda upp med lite fler MAC-borstar eftersom dom aldrig har rea, en #188 och en #109 saknas bland annat i min samling. Passa på och ladda upp med borstar innan det här suveräna erbjudandet tar slut!




Emma P

Det är ju ett urbra erbjudande! Är helt förvånad över att det även gäller MAC...

2009-04-24 @ 12:29:24
aminda

Åh jag är inte medlem, men kan man bli det samtidigt som man är där och handlar? Isf skulle jag nog satsa på en rougeborste från MAC, vilken rekomenderar du?

2009-04-24 @ 18:32:15
URL: http://biatcho.blogg.se/
Emma

Är väldigt sugen på MAC #129 hörde att den kostade 350:- inne på mac i malmö....och tyvärr har de inte MAC i malmö på åhlens city :(

2009-04-24 @ 19:40:45
URL: http://emla82.blogspot.com
Purity

Emma P: Ja samma här! =D



aminda: Det går alldeles utmärkt, be om att få bli medlem så får du ett kort i handen direkt =) Jag skulle tipsa om antingen #129, #168 eller #188 till rouge, beroende på vad du är ute efter för slags rougeborste. #129 är en klassisk paddelformad rougeborste som fungerar jättebra till puder också. #168 är en snedställd borste som är super till både rouge, contouring och highlightning. #188 är en duofiberborste i både syntet och äkta hår som är speciellt bra för att applicera mineralrouge och färgstarka rouge med.



Emma: Attans då! =( Du har ingen i Göteborg eller Stockholm som kan langa åt dig då?

2009-04-24 @ 22:40:44
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy