Urban Decay mini 24/7 glide on eye pencil sets


Såg precis att Urban Decay har lanserat sina mini 24/7 glide on pencil sets igen! Den här gången har det släppts två olika set - VIP och Velvet Rope. VIP är samma set som släpptes förra året och innehåller lite mer knalliga färger, Velvet Rope innehåller lite dovare, murrigare färger.





VIP
  • Lucky - brilliant deep copper
  • Covet - peacock green
  • Zero - zealous black
  • Electric - bright aquamarine
  • Lust - plush purple

Velvet Rope
  • Yeyo - metallic white
  • 1999 - plum w/ teeny gold glitter
  • Zero - zealous black
  • Bourbon - brown w/ teeny gold glitter
  • Stash - dark green/gold

Jag har varit sugen på VIP-setet länge nu men kom mig inte för att vilja köpa det förrän det var slutsålt överallt... Ironiskt nog köpte jag alla pennor ur det setet förutom Zero av Krasevayadancer på Specktra.net igår, innan jag fick nys om att de var på väg tillbaka, så dom är på väg hem till mig nu! Är jättesugen på dom och jag är riktigt sugen på Velvet Rope-setet med, det kommer nog att klickas hem från Lookfantastic.com där de kostar £16/set (ca 200 kr) om jag gillar pennorna från VIP-setet! Lite trist att dom har tagit med svarta Zero i båda seten, fast å andra sidan så är ju en svart kajalpenna alltid användbar... Ett plus för mig dessutom om jag bestämmer mig för att köpa Velvet Rope-kitet, eftersom jag köpte alla pennor utom just Zero ur VIP-kitet!

En recension kommer förhoppningsvis någon gång nästa vecka när jag har fått hem och hunnit prova pennorna ordentligt.




Anonym

ghaa! jag har så gått och dreglat över dom där! men alla som haft det på specktra har lyckats sälja skiten innan jag hittat dom >_< var föv henne jag köpte off the radar och gilded green av XD

2008-09-23 @ 17:17:41
Purity

Kotte (?): Passa på och beställ från lookfantastic innan dom tar slut =) och kom ihåg att skriva ditt namn så jag vet vem det är som har kommenterat ;)

2008-09-23 @ 17:23:46
kotte

men.. jag skriver ju alltid kotte ._.

2008-09-24 @ 03:24:50
Purity

Kotte: inte ovan ;) tur att jag är så 1337 att jag fattade att det var du som skrev =P

2008-09-24 @ 15:39:37

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy