FOTD i limegrönt


Dagens smink får mig att bli sugen på Mojitos!

Ansikte
  • MAC prep + prime
  • MAC studio fix fluid i NW20
  • MAC select cover up color correctors i fägerna peach och green
  • MAC loose blot powder i medium
  • MAC sculpt sculpting powder
  • MAC accentuate shaping powder
Ögon
  • UDPP
  • MAC moss scape paint pot
  • MAC bitter eyeshadow
  • MAC lime eyeshadow
  • MAC green space pigment
  • MAC emerald green pigment
  • MAC vanilla pigment
  • Make up store tri brow color
  • MAC blacktrack fluidline
  • MAC engraved powerpoint pencil
  • MAC plush lash mascara
  • H&M brow fix
Läppar
  • MAC loverlorn lipstick
  • MAC slicked pink lipgelée













Jag blir lite ledsen över att jag har gröna ögon när jag har lust att ha grön ögonskugga, för färgen på ögonen blir liksom bara "meh". Men det kan det iof vara värt, för gröna skuggor är så sjukt snygga! Är lite avis på min brunögda syster (som för övrigt fyller år idag, grattis till henne!) för hon passar så sjukt bra i gröna ögonskuggor... Hon fick en Mineralize eyeshadow från MAC (från electroflash-kollektionen som var i somras) av mig i födelsedagspresent i färgen fresh green mix som jag tror passar hennes ögon jättebra!






badis

Jag tycker grönt är toksnyggt på grönögda! Som i dina ögon nu, dom blir mer brungröna nu så dom får en häftig annan skiftning:) Jag älskar allra mest lila men grön är nog en god tvåa vad som gäller skuggor. (och jag har också gröna synorgan:)

2008-09-17 @ 21:44:53
URL: http://badbomben.blogspot.com
inthemake

Underbar grön make....

2008-09-18 @ 08:26:54
URL: http://inthemake.blogg.se/
Therése

jättefint!!

2008-09-18 @ 13:10:14
URL: http://fakelashes.blogg.se/
stina

fint

2008-09-18 @ 13:16:07
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Sminkan

otroligt snyggt!

2008-09-20 @ 20:40:28
Purity

badis: Lila är bäst till gröna ögon!



inthemake, Therése och stina: tack tack!



Sminkan: Tack! Kul att du har hittat hit, jag läser din blogg varje dag (jag är däremot lite dålig på att kommentera, ska försöka bättra mig!) =)

2008-09-21 @ 13:58:12
Jackie_Daniels

Så himla FINT!

2008-09-25 @ 16:23:32

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy