FOTD i lejonfärger


Dagens FOTD (Face Of The Day) består av färger som får mig att tänka på lejon. Passar mig ganska bra med tanke på att mitt stjärntecken är lejon! Min hy har däremot fått något slags ryck, fin är den inte... Tror ni det kan ha att göra med klimatomställningen? Bor ju typ precis vid havet nu, det gjorde jag inte i Stockholm... Eller så har det att göra med att det börjar bli dåligt med solljus och jag har varit inne rätt mycket den senaste veckan. Hoppas den börjar bete sig bättre snart i alla fall!



Ansikte
  • MAC prep + prime
  • MAC studio fix fluid i NW20
  • Make up store cover all mix
  • MAC select cover up color correctors i peach och green
  • MAC loose blot powder i färgen medium
Ögon
  • UDPP
  • MAC bare study pp
  • MAC gold dusk pigment
  • MAD temptress
  • MAC coppering eyeshadow
  • MAC glamour check! eyeshadow
  • MAC beauty marked eyeshadow
  • MAC shroom eyeshadow
  • Make up store tri brow color
  • MAC blacktrack fluidline
  • MAC engraved powerpoint pencil
  • MAC plush lash mascara
  • H&M brow fix
Läppar
  • MAC slicked pink lipgelée








badis

Snyggt! Dina ögon ser Minniedriver-aktiga ut:)

2008-09-15 @ 23:12:27
URL: http://badbomben.blogspot.com
Purity

badis: Tack så mycket! =)

2008-09-16 @ 09:48:29

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy