Mina ManGlaze är här!


När Sminkan visade sina matta nagellack "The death tar" och "Fuggen ugly" från ManGlaze så kunde jag inte motstå att klicka hem en av varje färg jag med, fy så läckra dom är! Och jag som inte ens får ha nagellack på jobbet, så jag kan tyvärr inte ge er någon NOTD förrän i helgen då jag är ledig... De här lacken har alltså en matt finish, till skillnad från de flesta andra nagellack, men innehåller ändå massa skimmer som får lacken att likna borstat stål, speciellt gråa fuggen ugly. Lacken är, som hörs på namnet, framtagna för män men jag tycker de passar minst lika bra på kvinnliga naglar =) Supersnabb leveranstid har dom för övrigt, jag beställde den 7/11 och igår, den 12/11, var paketet framme!








Des

Jag går och är lite småsugen själv, frågan är bara om jag verkligen behöver fler grå och svarta lack?

2008-11-13 @ 15:27:16
URL: http://frokenrosa.wordpress.com
Purity

Des: Fast dom här är ju inte som andra grå och svarta lack eftersom de är matta... Billiga är dom också! Jag var tvungen att ha dom, även fast jag knappt använder nagellack =P

2008-11-13 @ 15:52:59
Ida

Oh, riktigt härliga såg dem ut! Vad gick det på?

Så vill jag bara säga att jag vet precis hur fräsch och underbar man känner sig när man kommit hem från McD, även om det bara varit 3h ;D

2008-11-13 @ 17:13:13
Purity

Ida: 159 kr har jag för mig att jag betalade för de båda lacken, inklusive frakt! Man känner sig som en vandrande pommes ungefär när man kommer hem från donken tycker jag =P

2008-11-13 @ 17:17:20
Anonym

Visst är de härliga!!

2008-11-13 @ 18:52:50
Ida

Det är ju ingenting! :D Men... man kanske ska önska sig dem istället då det är jul om en kvart.. ;)

Jag vet precis vad du menar, mitt längsta pass råkade bli ca 13h, höll på att krypa (läs: halka) ur skinnet när jag väl kom hem! ;)

2008-11-13 @ 23:18:15
Purity

Ida: Perfekt julklappsönskning är det nog, speciellt som att det tog så kort tid för dom att komma fram =) ser fram emot lördag då jag får testa dom! Usch, 13 timmar... Längsta jag har jobbat är 11 timmar och jag tror jag däckade på en gång när jag kom hem. Fötterna hatar en litegrann efter såna pass!

2008-11-13 @ 23:46:59
Ida

Håller tummarna för att du blir nöjd imorgon då :D

Hela kroppen hatar en, speciellt eftersom man är så trött att man faktiskt ÖVERVÄGER att INTE duscha! Då vet man att det är illa ;D

2008-11-14 @ 09:31:05
RM

Ah, de underbara lacken. :D

2008-11-14 @ 17:47:32
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Sofia (nibblah)

Oh, jag måste verkligen ha dessa! Snyggaste lacken jag någonsin sett tror jag, trots att jag älskar starka färger normalt sett.

2008-11-15 @ 14:13:48
Purity

Ida: Eller hur! Och det säger rätt mycket om hur trött man är, med tanke på hur fräsch man känner sig när man kommer hem därifrån =P



RM: Yes, äntligen i min ägo!



nibblah: De är riktigt unika, och riktigt bra lack!

2008-11-15 @ 16:51:38

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy