Liten frånvaro...


Tänkte bara säga att jag fortfarande lever, trots att jag inte har postat några inlägg dom senaste dagarna nu. Har haft så himla mycket för mig och inspirationen faller inte riktigt på just nu, tyvärr =( Kanske kommer upp en FOTD nu i eftermiddag, får se. Hoppas ni har det bra allihopa, jag kommer komma tillbaka på riktigt snart, lovar!

In English: Just wanted to say that I'm taking a break from beauty blogging a while. I feel uninspired and have so much else to do and I really just feel fed up with it. I'll be back soon though, promise!





Maggie

Hurra! Har längtat efter en ny showoff från dig!



Funderar hur jag ska ha råd med en ny kamera och julklappar... vi får se när jag kommer med en första showoff :P

2008-11-28 @ 13:40:27
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Emma P

Jag förstår att du behöver lite ledigt, men saknar helt klart dina inlägg, ser fram emot din återkomst!

2008-11-28 @ 15:24:31
RM

väntar ivrigt på mer uppdatering :)

2008-11-28 @ 18:04:19
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Therése

ta din tid för dig själv och stressa inte! :) Vi läsare kommer alltid att finnas att läsa dina inlägg när du har lust att skriva dem! ;)

2008-11-29 @ 18:28:11
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Purity

Maggie: Det kommer nog inte någon ny FOTD förrän i veckan, tyvärr, jag hann inte fota igår och idag tänker jag inte sminka mig för jag har fått världens utbrott av finnar på näsan =( jag brukar aldrig få finnar där, jättekonstigt... Ser fram emot när du börjar lägga upp bilder!



Emma P: Tack för peppet =) kände att jag behövde några dagar ledigt, idag kommer det komma några nya inlägg så håll utkik!



RM: =)



Therése: Awh, vad söt du är =) Behövde nog som sagt vila upp mig lite bara, ibland behöver man paus från bloggandet med även fast jag tycker det är jättekul!

2008-11-30 @ 12:14:18

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy