Glamour check!


Hurra, det är solljus ute idag! Sminket blev väl inte så jätteextraordinärt, men jag tycker det blev fint ändå. Hade lite småbråttom, för jag sov för länge idag... Ska rusa iväg till jobbet snart, jobbar till 00.30. Fy bubblan =(

Ansikte
  • Smashbox photofinish primer
  • MAC mineralize spf 15 foundation/loose - light
  • MAC mineralize skinfinish/natural - light
  • Everyday minerals multitasking concealer
  • MAC mineralize skinfinish - soft and gentle
  • MAC dame blush
  • MUS face mist
Ögon
  • UDPP
  • MAC woodwinked eyeshadow
  • MAC glamour check! eyeshadow
  • MUS tri brow color
  • MAC blacktrack fluidline
  • MAC engraved powerpoint pencil
  • MAC plush lash mascara
  • H&M brow fix
Läppar
  • MAC blankety lipstick
  • MAC slicked pink lipgelée













Maria

Jag älskar Woodwinked! :D Den är så himla krämig och skimrig så jag vet inte vad. Har den i en av julpaletterna från MAC, himla fiffigt.

2008-11-05 @ 15:11:37
URL: http://elmikas.blogspot.com
sminkjante

Snygga bruna färger.

2008-11-05 @ 15:17:32
URL: http://sminkjante.blogspot.com
Marie

Din hy blev ju alldeles strålande av Mineralize-grejerna! MAC, alltså. Kan de misslyckas?

2008-11-05 @ 15:39:31
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Anonym

vart jobbar du? :)

2008-11-05 @ 16:12:53
RM

Ah, vackert!

2008-11-05 @ 18:09:40
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Johanna

Av alla foundations jag sett på dig tycker jag absolut att denna är snyggast! =)

2008-11-05 @ 18:20:54
Sminkan

Hur kan du passa i både arma och kalla färger? Ljuvligaste persikan idag! Mmmm!

2008-11-05 @ 18:22:47
URL: http://sminkan.blogg.se/
Jeanette (redvelvet)

Älskar det nya läppstiftet. Jag lär köpa det!!!

2008-11-05 @ 19:29:59
Fåfängan

Så snygg du är! Läpparna gillar jag skarpt. Hade stiftet en gång men jag undrar var det är nu?

2008-11-05 @ 21:13:43
URL: http://fafangan.blogspot.com
Emma P

Riktigt snyggt! Ögonskuggorna tar verkligen fram det bruna i dina ögon, snyggt och kul!

2008-11-06 @ 09:18:07
inthemake

Jättesnyggt!

2008-11-06 @ 10:58:52
URL: http://inthemake.se
Purity

Maria: Woodwinked är min absoluta favorit när det kommer till brun/guldiga skuggor, den har en sån himla härlig konsistens!



Sminkjante: tack!



Marie: =D Jag tror inte dom kan misslyckas, har inte testat någon MAC-produkt än som inte har funkat för mig. Är supernöjd med min msf-foundation och puder!



Anonym: Jag jobbar på McDonald's i Karlshamn, flyttade precis hit eftersom min pojkvän ska plugga här i 2 år. Sen blir det förhoppningsvis tillbaka till Stockholm så är det min tur att plugga (om jag har kommit på vad jag vill plugga då dvs).



RM: Tack!



Johanna: Tack! Resultatet blir verkligen naturligt med den, jag är supernöjd!



Sminkan: Jadu ;) Jag kanske är varken varm eller kall? Tack ska du ha!



Jeanette: Gör det, det är superfint! Hade lite torra läppar igår så det kunde ha blivit en finare applicering, det är verkligen jättekrämigt och en perfekt nude-färg =)



Fåfängan: Trist att du har tappat bort ditt stift, det som är så fint!



Emma P: Tack söta du!



inthemake: Kul att du gillade det!

2008-11-06 @ 12:17:02
Rouaa

vad du är snygg! Och Glamour Check! är totalt fab! Jag älskar min. Den är så underbar!

2008-11-06 @ 13:58:13
URL: http://rouaa.blogg.se/beauty
Purity

Rouaa: Tack =) Du är grymt snygg i glamour check!, jag önskar att jag passade i den lika bra som du! Älskar konsistensen i alla starflash-skuggor, dom är så krämiga!

2008-11-06 @ 14:00:09
Dress Like a Princess

Ååh så snyggt

2008-11-06 @ 15:26:25
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Sofia (nibblah)

Du är verkligen jättefin! Hyn har en underbar glow och blankety är som gjort för dig! Btw, är hemskt förtjust i ditt hårspänneskryss :D

2008-11-15 @ 15:22:56
Purity

Dress Like a Princess: Tack! =D



nibblah: Åh, nu blir jag sådär smickerfnittrig =) Tack ska du ha! De rosa hårnålarna är mina favoriter, har köpt dom på top shop tror jag!

2008-11-15 @ 16:49:11

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy