Liten bloggpaus


Som ni kanske har märkt har bloggen varit rätt död på sista tiden. Detta beror på att jag inte har någon inspiration alls just nu, varken till att sminka mig eller att blogga. Dessutom så ska jag åka hem till Stockholm över jul och nyår, så jag har haft rätt fullt upp med att fixa saker inför den resan, utöver att jobba så bloggen har halkat lite efter. Ska försöka komma igång igen efter jul och blogga, förhoppningsvis kommer jag ha en hel del nya produkter att blogga om då eftersom Stockholm = shopping!

Försöker dra ner på antalet timmar jag sitter framför datorn varje dag nu med, så när jag väl kommer igång med bloggandet igen så kommer blogginläggen kanske inte komma med lika täta mellanrum som dom har gjort innan. Känns som att jag nog kommer ha mer lust att blogga och sminka mig för att jag verkligen vill och har lust istället för att jag känner att jag "måste" =)

Ha en god jul allihopa!

In English: As you might have noticed, the blog has been quite dead over the past few days. I'm having no inspiration at all, plus I'm going home to Stockholm over the holidays so I have lots of things to plan before the journey... I'll try start blogging againg after new years. Have a merry christmas everyone!






Lalla

Ska bli kul att höra hur Zingo beter sig när ni tar med era katter :D Hon kommer nog att sitta i ett hörn och se skitsur ut!

2008-12-19 @ 17:02:37
URL: http://julialex.blogg.se/
Mayaline

God jul till dig! Visa upp dina shoppingfynd sen ;)

2008-12-20 @ 18:23:23
URL: http://mayamakeupartist.blogspot.com
vejjo

Du som är en mac-nörd. Fann detta på Tradera: Penslar-auktion-79886902" rel="nofollow">http://www.tradera.com/MacPenslar-auktion-79886902, frågan är om det är fejk eller original. Vet du?

2008-12-21 @ 06:37:59
URL: http://eightbits.blogg.se/
Purity

Vejjo: Det där setet skriker fejk om det; de enda penselseten MAC säljer är SE-seten som kommer till jul och i dessa är det 5 st borstar, allra oftast med speciell design på handtagen, med korta handtag och seten kostar runt 600 kr/st. En enstaka MAC-borste kostar runt 250 kr och uppåt, vilket betyder att säljer någon ett set med 12 penslar för den summan så är det med allra största sannolikhet fejk. Samt att borstarna ser ut att vara av låg kvalitet och ser inte ut som de borstar som MAC har i sitt sortiment. Hoppas det hjälpte!

2008-12-22 @ 22:14:02
vejjo

Okej, tack för ditt svar, misstänkte att det var fake, såg ett annat "mac-set" på blocket och vet var inte likadant som det på tradera, därav jag blev himla förvirrad, och dig kunde jag ju fråga, du verkar veta allt :D fan, 600 spänn styck, om man vore miljonär.

2008-12-23 @ 08:28:05
URL: http://eightbits.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy