China Glaze - Tronica collection


Den sista av de tre vårkollektionerna som China Glaze lanserar i år är en Specialty collection och heter Tronica. Kollektionen består av 12 holografiska nagellack i olika färger. Yay, jag älskar holo! =D


China Glaze Tronica
Release date: March/April 2011 (US/Canada)



”Futuristic and edgy, the China Glaze Tronica Specialty Collection is a holographic 3D selection of evolutionary and fun nail colors. These 12 colors are fashion forward, high-tech, bold, sleek and sure to change the face of the nail world! With names such as ”Hyper Haute” and ”Gamer Glam”, China Glaze combines the two worlds of innovative technology and high fashion color to create a collection that is sure to stimulate all the senses.”



Nail lacquer
  • Techno Teal – Turquoise Holographic
  • Virtual Violet – Violet Holographic
  • Electra Magnenta – Magenta Holographic
  • Gamer Glam – Purple Holographic
  • High Def -  Blue Holographic
  • Hologram -  Silver Holographic
  • Hyper Haute – Rasberry Holographic
  • 3D Fantasy – Peachy Pink Holographic
  • Digital Dawn – Dusty Rose Holographic
  • Cyberspace – Taupe Holographic
  • Mega Bite – Gold Holographic
  • Laser Lime – Lime Green Holographic


Lacken kommer desvärre att säljas exklusivt hos butikskedjan Sally's internationellt, så jag tvivlar på att de hittar hit till Sverige =( Jag håller dock tummarna att de även trillar in hos Transdesign så man får chans att klicka hem några av de här snyggingarna - Techno teal, 3D fantasy, Digital dawn, Cyberspace, Mega bite och Laser lime - nom!


In English: The last of the three collections for spring from China Glaze is a Specialty collection and is called Tronica. The collection consists of 12 holographic polishes in different shades. Yay, I love holos! =D

The polishes will unfortunally be sold exclusively at Sally's internationally, so I doubt that they will find their way to Sweden =( I keep my fingers crossed that they will pop up at Transdesign, I really want to order some of these babies - Techno teal, 3D fantasy, Digital dawn, Mega bite and Laser lime - nom!



Source: China Glaze blog, Chic profile




Fridde

AH!

Hoppas som tusan att de kommer in på transdesign, för då ska jag köpa hela bunten! Utom de bruna och guldiga.

2011-01-15 @ 11:54:53
Maria

Du får gärna skriva och tipsa oss när de har släppts! :)

2011-01-15 @ 12:12:00
URL: http://beneath.blogg.se/
Viola, Killer Colours

De ligger ju tyvärr inte ute som upcoming på TD, så det är tveksamt :/ Sjukt tråkigt! Det blir väl att ebaya då. Haha.

2011-01-15 @ 12:48:56
URL: http://killercolours.blogg.se/
Purity

Fridde: jag avvaktar lite, har sett lite swatches och dom ser tyvärr lite tråkiga ut =( kanske blir roligare i solljus dock!



Maria: Jag hojtar till om jag hör nåt!



Viola: Jag såg det =( Å andra sidan är det specialty-lack, och de ligger ju i en egen kategori hos TransDesign... Så vi får se!

2011-01-15 @ 16:55:33
URL: http://purity.webblogg.se/
Carolina

Åh! Dessa vill jag verkligen titta närmare på, synd att de inte kommer till sverige, men håller tummarna ändå!

2011-01-15 @ 17:19:28
E

Jag som missade OMG lacken blev eld i lågor när jag såg att de skulle släppa nya hololack! Såg framför mig OMG lackens släta finish och fina holo effekt, men i nya nyanser och kanske metallic eller krom effekt på något vänster.

Jag blev grymt besviken när jag sen såg swatches, glittriga istället för släta och dessutom nästan exakt i samma nyanser som OMG lacken.

Själv hoppas jag naivt på repromote av några OMG lack istället för att klicka hem tronicalacken ;)

2011-01-15 @ 17:24:44
roxcat

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den här kollektionen trots att jag är galen i hololack.. Att det är i princip samma färger som OMG där jag har de flesta lacken redan, och att de heller inte verkar vara riktigt lika fin finish gör att jag nog bara skaffar något enstaka om jag får tag på det.

2011-01-15 @ 18:11:07
URL: http://roxcat.net/blog/
Emma

Fina, har några från OMG tror inte att det är så stor skillnad på dessa, hoppar nog!

2011-01-15 @ 18:39:28
URL: http://emla82.blogspot.com
Martine

Holografiska nagellack är jättehäftiga! Trams att de bara ska sälja dom på Sally's. Hoppas oxå att de kommer till transdesign.

2011-01-15 @ 19:49:23
Johannaaaa

först blev jag helt till mig och bah " JAAA" sen så sägeru att de antagligen inte kommer säljas här. vill.bara.dö.

2011-01-16 @ 22:38:17
URL: http://theniceness.blogg.se/
Sexy Sadie

Synes ikke fargene virker så spennende.

2011-01-18 @ 15:44:23
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy