Sammanfattning av Disneyskurk-temat


Nu är alla sex Disneyskurkar avklarade, och vi har fått se många av er läsares egna tolkningar av karaktärerna med - vad kul att så många ville hänga med på det här temat! Fler teman kommer definitivt att komma upp på bloggen i framtiden =) Vilka av tolkningarna är dina favoriter? Mina är Jafar, Maleficent och Evil Queen av mina egna, och Ursula, Jafar och Evil Queen av Efwas.

Samtliga miniatyrbilder är klickbara, och nedan finns länkar till de separata inläggen.


Puritys tolkningar / Purity's interpretations:




Efwas tolkningar / Efwa's interpretations:




Läsarnas tolkningar / Readers' interpretations:






In English: All six of the Disney Villains have been interpreted, and we have also had the opportunity to have a look at many of you reader's interpretations of the characters - it has been a lot of fun to see your versions! More makeup themes will definately be up on the blog in the future =) Which of the interpretations are your favourites? Mine are Jafar, Maleficent and Evil Queen of my own, and Ursula, Jafar and Evil Queen of Efwas.

All miniature pictures are clickable, and you can find links to the separate entries above.




Amanda

antar att du/ni inspirerades av MAC's venomous villains kollektion?



erkänn att allt låter så mycket töntigare på svenska? Disney villains - Disneyskurkar hahaha



tycker att alla sminktermer överhuvudtaget låter töntigt på svenska :P

(är ett stort fan av sminkvärlden på YouTube - antar att du också är det?:P)



t.ex crease - ögonglob haha

inner corner - inner..hörnet? haha

2010-10-16 @ 18:52:52
Katy

All 6 are great but my favourite of you is Ursula, stunning !

2010-10-16 @ 19:06:59
URL: http://www.poopoopidoo.com
Jenny

Mina favoriter är Ursula och Jafar, både av dina och Efwas sminkningar. Ser fram emot nästa tema :)

2010-10-16 @ 19:07:45
URL: http://rosellabeauty.wordpress.com
Efwa

För mig är det Jafar, Evil queen och Magica de hex för Sannas och Ursula, Jafar och Evil queen för mina.



Det här var en riktigt rolig utmaning tycker jag.

2010-10-17 @ 01:15:18
Emma P

Verkligen ett fantastiskt tema, ni har gjort otroliga häpnadsväckande tolkningar båda två!

2010-10-17 @ 21:55:33
URL: http://sminkan.blogg.se/
Purity

Amanda: Jag har velat göra ett disneyskurktema länge, men tänkte att det kunde passa bra att köra det i samband med att Venomous Villains var aktuell i diskarna =) Håller med att det mesta låter bättre på engelska, dock tycker jag att det låter helt okej med globlinje och inre ögonvrå. Bättre det än att använda svengelska =)



Katy: Thanks! =D



Jenny: Vad kul att du gillade temat, tack!



Ewfa: Vi får spåna lite på fler tema-idéer!



Emma P: Vad kul att höra, tack!

2010-10-18 @ 14:04:31
URL: http://purity.webblogg.se/
Maria

mina favoriter är Jafar, Madame mim och Evil Queen av dig och av efwa så gillade jag magica de hex och evil Queen!.

2010-10-19 @ 16:08:13
URL: http://lilliss84.blogspot.com/
Andrea

Mina favoriter är Evil Queen, både av Sanna och Efwa! Ursnyggt!! :))

2010-10-20 @ 15:45:43
Vinessa

Okej tack, riktigt bra jobb du gjorde! Länkar till dig <3

:D

2010-10-24 @ 20:06:48
URL: http://wittmoss.blogg.se/bestfriends

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy