Promobilder: MAC Art Supplies


Art Supplies är en av de vårkollektioner hos MAC som vi inte kommer se skymten av här i Sverige - otroligt tråkigt, tycker jag, eftersom den ser ut att innehålla en hel del godbitar - greasepaint sticks, pearlglide eyeliners och de nya lipstain markers. När jag skrev om kollektionen sist så fanns det inte så många bilder tillgängliga, men nu har det kommit upp några nya promobilder som jag tänkte dela med mig av till er.



 

 

 

 

Runway ripened, A classic, Stylesetter, Modern mocha, Full of flare, Sunset, Point of view, Tomorrow's coral, Purposefully Red






 

Greengrease, Slick Black, Uniformly blue, Charred mauve, Brown now, Dirty, Below ground, Zinc Zone


Petrol Blue, Industrial, Undercurrent, Designer purple, Almost noir, Black line

 

 

 

Om kollektionen hade kommit hit, vad hade ni velat ha då? Tänker ni försöka få något langat från utomlands? Jag vill beställa minst 1 grej ur varje produktgrupp från min langare i USA, vi får se vad jag har råd med!



In English: Art supplies is one of the spring collections from MAC that we won't get here in Sweden - which I find is really a bummer since it contains lots of exciting goodies - greasepaint sticks, pearlglide eyeliners and the new lipstain markers. When I wrote about the collection the first time there wasn't that many promo pictures available, but I found some today that I thought I'd share with you guys!

International readers: what will you get from this collection? I want to order at least 1 product from each category from my CP:er in the US, we'll have to see how much I can afford!


Source: Chic Profile




Veronica

Pearlglide pennorna ser fina ut tycker jag- speciellt den rosa. Synd att de inte kommer att bli tillgängliga här för jag har ingen langare i USA. Jag får hålla utkik på ebay.

2010-03-10 @ 20:08:18
URL: http://venusvanity.blogspot.com/
Moa

Hej!



Jag åker till USA nästa fredag, jag ville bara att du ska veta att om det är något du kommer på att du vill ha före den 7 maj så är det bara att slänga iväg ett mejl till [email protected] så kan jag ordna det. Du behöver heller inte betala någon frakt om du kan mötas upp i Malmö :)



Kram Moa/reaktorfem

2010-03-10 @ 21:07:46
Tintomara

Jag har alldeles för få roliga pennor så spontant skulle jag vilja ha allihopa. Men om plånboken skulle fått varit med och bestämt hade det nog blivit Petrol Blue, Undercurrent och Designer Purple. :-)

2010-03-10 @ 21:43:47
URL: http://nailtastic.blogspot.com/
Maggie Makeup Addict

Jag maste vanta pa swatches innan jag vagar saga nagot. Jag ar sa himla dalig pa att anvanda upp pennor och sant, sa jag borde verkligen inte!

2010-03-11 @ 05:08:52
URL: http://maggiemakeupaddict.com
Mayaline

Jag älskar ju Pearlglide liners, så jag skulle vilja ha allihop. jag skulle vilja ha de fyra första pennorna, såå fina!

2010-03-11 @ 09:16:17
URL: http://mayamakeupartist.blogspot.com
Lina

Jag fick ju aldrig ta på det svarta greaspaint sticket och inte heller det lila så jag skulle kunna defintivt kunna tänka mig att köpa dem denna gång istället.

Pearlglide liners såg väldigt fina ut, nu har jag väldigt mycket pennor men de fyra översta skulle inte vara fel!

Får se om jag ska försöka få det langat från USA.

2010-03-11 @ 09:26:51
URL: http://www.makeitfab.blogspot.com
Pinch

The gps intrigues me. I think I'd like to go for a purple or maybe a taupy-brown one if they exist. I can't remember from swatches :)



The pencils don't excite me at all. I guess with the VIP set and the biggest holiday set from Urban Decay, I'm all set as far as liners go :)

2010-03-11 @ 11:47:21
URL: http://pinchypea.ch
Emma

De nya lipstain:en verkar väldigt roliga, typ lite vill-ha :)

2010-03-11 @ 13:36:45
URL: http://emla82.blogspot.com
aila

Pearlglide liners vill jag ha och kanske nån enstaka

greasepaint sticks...

2010-03-12 @ 18:30:52
Gem

Hej!



Ny follower här (och uhmmm inte så bra att svenska men... måste träna!). Jättefin blogg du här - och jag kan läsa både på svenska och engelska, awesome!



uhm yeah, just wanted to say hi :)

2010-03-12 @ 19:36:32
URL: http://www.emybloom.com
beautymuffin

amen gud vad jag längtar efter den här kollektionen alltså! jag är inte så mycket för greasepaint sticks och pearlglide liners kanske, men ett lipstain är ju ett must have! :)

2010-03-14 @ 11:35:22
URL: http://beautymuffin.blogg.se/
Purity

Veronica: Är du medlem på specktra.net? Finns massor av snälla tjejer där som kan tänka sig att langa =)



Moa: Men gud vad gulligt av dig, tack så jättemycket för erbjudandet! =D Jag hör av mig om (eller snarare när) jag kommer på om jag vill ha nåt!



Tintomara: Pearlglidepennorna är verkligen kanon, skittrist att dom här inte kommer hit!



Maggie: You know you want to! ;)



Mayaline: Jag älskar dom med!



Lina: Pennor har man alltid användning för, och greasepaint sticks är verkligen kanon. Mycket bättre än shadesticks! Jag skulle vilja ha allt ur den här kollektionen...



Pinch: There are both a purple and a taupy-brown =) The UD liners are awesome, they are my favourites together with the MAC pearlglide liners =)



Emma: Eller hur!



aila: Jag vill ha allt!



Gem: Hej, och vad kul att du har hittat hit! Lycka till med svenskan =)



beautymuffin: Trist att man inte kan prova färgerna innan man handlar bara eftersom kollektionen inte kommer till Sverige =(

2010-03-15 @ 18:05:47
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy