Leverans från Kina! =D


Idag hämtade jag ut ett gigantiskt paket på posten med presenter från sötaste Maggie i Shanghai! Allt var inte till mig, det var blandat med sena julklappar och födelsedagspresenter och sånt till mig och 4 tjejer till, det blev dock billigare för henne att skicka allt i samma paket så får jag dela ut innehållet till de andra mottagarna =) Tyvärr så stoppade Kinesiska posten två av sakerna Maggie skulle skicka med paketet eftersom de inte fick skickas med flygpost av någon anledning, så hon får helt enkelt ta med dom sen när hon kommer hem i sommar. Spännande vad det kan vara för nåt!

Här ser ni i alla fall det som kom med i paketet till lilla mig =) TACK TACK TACK sötaste Mags, allt är superfint! Saknar dig massor <3






 

Purple lashes! =D



 

Feather lashes. TOO AWESEOME!



 

Dried and pressed flowers to use for nail art. This is so cool!



 

Small nail art stones shaped as bows. Super cute!



 

Small travel bottles from Muji



 

MAC Lucky Green eyeshadow, released with the POP Colours that hasn't reached Sweden yet. They will come over here some time during the spring though, at least that's what I've been told when I've asked at the MAC counters =)




In English: Today I picked up a huuge package at the post office with presents from super sweet Maggie in Shanghai! Everything in it wasn't for me though, it was a mix of late christmas presents and birthday gifts and stuff for me and 4 other girls, but it was cheaper for her to send it all in a big box so it's my job to hand it out to everyone =) Unfortunally, the chinese post office wouldn't let her send two of my things by air mail, so she'll bring those when she gets to Sweden in the summer. I'm curious about what that can be!

You can see above what I got in the package =) THANK YOU SO MUCH Mags, I love everything! Miss you so much darling <3




Maggie Makeup Addict

Whee, det kom fram! ^_^

Vad glad jag är att du gillade allt! Hoppas bara att du gillar det sista med när det kommer sen. Jag saknar dig med! Jag önskar att det var billigare att posta saker, då skulle jag skicka små saker hela tiden!



PS bland de små lila rosetterna finns det enstaka pyttesmå blommor också :)

2010-03-27 @ 16:49:21
URL: http://maggiemakeupaddict.com
Purity

Maggie: I love it all! =D Du är så söt som tänker på oss. Jill blev helt lyrisk över sin bok!

2010-03-28 @ 13:57:36
URL: http://purity.webblogg.se/
Aila

Lovely leverans från öst☻!



Skulle man kunna se en Lucky Green swatch;))?

2010-03-28 @ 14:44:46
Purity

Aila: Det kommer!

2010-03-28 @ 15:35:01
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy