Gästbloggare: Efwa


Jag har fått äran att få en gästbloggare här på Purity som från och med nu kommer blogga lite då och då med sminkningar, recensioner, tips och annat. Efwa heter hon, några av er kanske känner igen henne från skönhetsforumet Pret-ty, och hon är både supertrevlig och jätteduktig på sminkningar! Här kommer en liten kort presentation av Efwa och ett smakprov på några av hennes fantastiska sminkningar:


Hej!

Efwa heter jag och jag har fått äran att vara med lite på ett hörn här på Purity. Jag
känner att jag inte riktigt kan ha en egen blogg men vill samtidigt recensera och skriva om
mitt stora intresse. Jag älskar smink framförallt, men även andra beauty-relaterade produkter.
Jag är snart 40 år gammal, i november vilket kanske kan ge Er en vinkel till här på bloggen då
jag och Sanna är så olika i ålder. Sanna har faktiskt t.o.m blivit kallad min dotter när vi varit
ute på stan ;-)

Jag och Sanna är goda shoppingvänner och gillar att umgås och mina barn ser henne som en
förebild och cool tjej som vet det mesta om det mode som de själva börjar halka in på.
Med detta hoppas jag att jag kan ge er något jag med.

Kramar Efwa




Jag tycker det ska bli jättekul att ha med Efwa på ett hörn här på bloggen, och jag hoppas att ni läsare ser fram emot hennes inlägg lika mycket som jag gör!








In English: I've have had the big honor to have my own guest blogger here on Purity that from now on will blog now and then about FOTD's, reviews, tips and more. Her name is Efwa, and she's both super sweet and has got a great talent for makeup! You can see a selection of her makeup in the picture above, here is a small presentation of her:


Hi!

My name is Efwa and I've had the honor to join in on a corner here on Purity. I really don't feel like having my own blog, but at the same time I love to review and write about beauty related products. I'm almost 40 years old, which I think will bring a new side to the blog since me and Sanna are of such different ages. Sanna have acctually been mistaken for my daughter when whe have been out shopping together ;-)

Sanna and I are great shopping friends and like to spend time together, and my kids see her as a role model and a cool girl that knows a lot about the style they currently are exploring. With that said, I hope that I can bring something interesting to you with my posts!

Love, Efwa


I'm really looking forward to have Efwa as a guest blogger, and I hope that you, my readers, are just as excited about her posts as I am!





Honi

Åh så kul! Ser fram emot att se mer av dig Efwa :)

2010-07-23 @ 19:22:40
URL: http://honi.blogg.se/
Helena/LipGloss Bitch

Efwa som sminkbloggare känns helrätt, kul att få se mer av dig!



2010-07-23 @ 19:41:50
URL: http://lipglossbitch.se
Carolina

Va kul! Jag känner inte igen Efwa från nätet sen tidigare, men av bilderna att dömma kan jag inget annat än se fram emot det! Ska bli trevligt att läsa!

2010-07-23 @ 21:06:24
glamqueen

Efwa!!! <3 <3 <3

2010-07-23 @ 21:46:16
Lisa

Gött. Blir skön kontrast. Ni känns lika men ändå så olika rent statistiskt

2010-07-23 @ 22:46:37
URL: http://rugby-beauty.blogspot.com/
Efwa

Tack vad ni är snälla. <3

2010-07-23 @ 23:20:53
marybeth

Nej vad roligt! Ser fram emot det.. :)

2010-07-24 @ 01:31:06
URL: http://marybeth.blogg.se/
Anja

Jippie!!! Efwa som alltid gör så snygga sminkningar! Ska bli jätteroligt att läsa hennes inlägg här på bloggen.

2010-07-24 @ 01:58:46
Ninni

Ja, Efwa känner vi igen! Vad kul! Ser fram emot bra läsning, jag är ju själv 40 så det är ju toppen!

2010-07-24 @ 17:23:17
URL: http://colourbyninni.blogspot.com
Minimänniskan

Vad kul! Jag ser fram emot detta!

2010-07-24 @ 23:11:13
Leonie

Ja det ska bli kul att se vad Efwa har att bjuda på:), har ju sett hennes mångsidiga,färgglada och snyggt lagda ögonmaker på Pret-ty.

2010-07-25 @ 20:41:01
emilie

Jättekul :) Jag har gillat Efwas sminkningar sedan jag såg den första på Pret-ty och har länge velat höra lite fler ord från henne såhär.

2010-07-25 @ 21:36:35
URL: http://vintertroll.blogg.se/
Kajalpennan

Vad roligt!

2010-07-27 @ 19:19:06
URL: http://kajalpennan.blogspot.com
Josephine (Makeuponista)

Vad kul, ser fram emot hennes inlägg! :)

2010-07-29 @ 17:06:58
URL: http://makeuponista.wordpress.com

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy