Swatch: Benefit Sugarbomb


Jag har länge varit sugen på att testa något av Benefits rouge i snygga papplådor, men har haft så svårt att bestämma mig för vilket att det aldrig liksom har blivit av. När jag däremot fick se Sugarbomb första gången var det kärlek från första ögonkastet, vilken pärla!

Sagt och gjort, jag skrev upp ett stycke sockerbomb på min lista jag gav till pappa innan han åkte till USA, och nu har jag det äntligen i min ägo. Och vilket rouge sen, ni som tycker om persikorosa rouge med lite lyster i kommer antagligen att älska Sugarbomb. Färgerna går även att använda var för sig, men jag tycker det blir som finast om man blandar dem med varandra =)








 

Colours swatched separately to the left, blended to the right



 

With flash



In English: I've wanted to try Benefit's blushes in gorgeous cardboard boxes for a while now, but I've had a hard time to decide which one so I never got to the point of ordering one. However, when I laid my eyes on Sugarbomb for the first time, it was love at first sight!

So, I added one sugarbomb to my wish list that I gave to my dad before he went to the US, and I finally have it in my collection. And what a blush, the ones of you who loves peachy pink blushes with a bit of glow will probably love Sugarbomb. The colours can be used separately, but I like it swirled together best =)





Sugarpuss

Det går inte att INTE falla för benefit, haha!

2010-01-28 @ 20:11:50
URL: http://sugarpuss.blogg.se/
Pinch

I see why you loved this! I'm sure it looks beautiful on your cheeks too :)

2010-01-28 @ 21:32:10
URL: http://pinchypea.ch
Purity

Sugarpuss: Jag gillar't än så länge i alla fall! =D



Pinch: I'll try to show it in action as soon as possible =) I'm having a stubborn cold at the moment so that's the reason for the lack of FOTD's lately... But I'll try to do another Tim Burton makeup tomorrow!

2010-01-28 @ 22:44:26
URL: http://purity.webblogg.se/
sandra

sv: åh tack för det ett superbra svar!!

2010-01-29 @ 07:28:09
URL: http://littlesandra.devote.se
Emma

Detta var super snyggt, har dock Dandelion och är väl inte jätteförtjust i just de. Kanske Sugarbomb lär falla mig mer på läppen!

2010-01-29 @ 10:16:19
URL: http://emla82.blogspot.com
Emma P

Den ser väldigt fin ut, vacker färg och härligt skimmer. Och ja, så är den ju söt att titta på med:)

2010-01-29 @ 10:35:51
Sexy Sadie

Den virker bare steinfin, ja.

2010-01-29 @ 14:56:49
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy