Eyeko cream extra glow


Har ni testat krämen Eyeko cream från det Londonbaserade sminkmärket Eyeko? Originalversionen är en 3-i-1-kräm som fungerar både som hudkräm, ögonkräm och highlighter, och innehåller ljusreflekterande partiklar som ger ett byggbart varmt glow till huden. Nu släpper Eyeko en limited edition-version av krämen med extra mycket skimmer i en lite kallare ton än originalet.



 

 

Jag har precis fått en burk av den här krämen på posten, jag återkommer med en recension och fler bilder inom kort! Eyeko cream extra glow finns att köpa hos eyeko.com för £8 och kommer i en söt burk på 28 ml.

 

 

 

In English: Have you tried the Eyeko cream from London based makeup brand Eyeko? The original version is a 3 in 1 product that works as a moisturizer, eye cream and a highlighter, and it contains light reflecting pigments that gives a buildable warm glow to the skin. New from Eyeko is a limited edition Eyeko cream with extra glow in a cooler hue than the original.

 

I've recently got a jar of this creme in the mail, a review and more pictures will be available shortly! Eyeko cream extra glow is available at eyeko.com for £8 and comes in a cute jar of 28 ml.






Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy