Vinnare utsedd + lite svar på era frågor och undringar


Nu är födelsedagstävlingen avslutad, och det är dags att kora en vinnare. Jag drog en vinnare på måfå, och vinnaren blev Gabriella. Grattis! Din vinst postas efter helgen =)






Vad kul att så många ville vara med och bidra med sina åsikter och tankar för att göra min blogg så bra som möjligt, jag uppskattar det verkligen! Det var en del frågor och funderingar som flera personer hade, så jag tänkte försöka svara på en del av dom i det här inlägget.



Varför har du en sån konstig uppdateringsfrekvens i vissa perioder?
För tillfället pluggar jag på heltid och har ett distansförhållande med min pojkvän på 56 mil, vilket betyder att det kan komma perioder då jag inte ens sätter på min dator på flera dagar. Så där har ni förklaringen, jag ska försöka tänka på att uppdatera mer jämnt och ofta!

Jag vill se videobloggar!
Eftersom jag fotar med systemkamera har jag tyvärr ingen kamera man kan filma med. Plus att jag är lite rädd för att höra min egen röst och tycker inte om att se mig själv på film... Men jag ska se om jag kan få låna en kamera man kan filma med så ni kan få en videoblogg =)

Det är lite tråkigt att du nästan bara använder MAC. Jag vill se fler och billigare märken!
Allt smink jag använder köper jag själv, jag får alltså inga pressutskick och gratisprodukter som vissa andra bloggar får för att recensera och testa. Därför blir det mycket MAC, eftersom det är det märket jag känner mig mest sugen att lägga mina slantar på.

Vad mycket nagellack det har blivit på sistone...
Japp, jag har blivit väldigt nagelfrälst på senaste tiden. Jag har inte fått bära lack på jobbet på 1½ år och håller på och utbilda mig till sjuksköterska, så det gäller att passa på innan det blir lackförbud igen!

Jag vill se mer recensioner/tutorials/temasminkningar
Jag har varit dålig på dom här bitarna på senaste tiden, ska göra mitt bästa för att pilla ihop fler såna inlägg åt er framöver!






In English: The blog birthday contest has ended, and it's time to choose a winner. The winner was chosen by random, and Gabriella was the lucky number! Congrats, your prize will be sent out to you after the weekend =)


I feel so happy and honored that so many of you wanted to enter the contest and share your thoughts and opinions, to make my blog as good as possible. I really appreciate it! There were a couple of questions and thoughts shared by quite a few of you, so I thought I'd try to answer them in this entry.


Why do you update your blog so irregulary during some periods?
At the moment, I'm a full time student and have a long distance relationship with my boyfriend, which means that there are periods when I don't even turn on my computer for days in a row. So there's the explanation, I'll try to update more regulary in the future!


I want to see video blogs!

Since I take my pictures with a system camera, I can't shoot any videos. Plus, I'm a bit scared to hear my own voice and don't like to see myself on video, to be honest... But I'll see if I can borrow a camera that I'm able to make videos with.

It's a bit boring that you're almost only using MAC. I want to see more and cheaper brands!
I buy all the makeup I use myself, I don't get press samples and free products as some other blogs do for review and testing purposes. Therefore, there's a lot of MAC since it's the brand that I feel I want to spend most of my cash on.

There have been an awful lot of nail polish posts lately...
Yep, I've become nail crazy lately. I haven't been able to wear polish at work for 1½ years and I'm studying to be a nurse, so I have to take the opportunity before it's no nail polish allowed again!

I want to see more reviews/tutorials/themed makeup
I've been bad at posting these kind of entries lately, I'll do my best to post more of them in the future!




Sexy Sadie

Gratulerer.

2009-09-24 @ 22:55:21
URL: http://www.sexysadie.norblogg.net

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy