Nytt i badrumsskåpet


Igår fick jag hem ett paket med nya hudvårdsprodukter från Dermalogica. Beställde gjorde jag från Jersey Beauty, och paketet var framme på mindre än en vecka. Himla smidigt och snabbt, enligt mig!


 

I paketet låg en flaska precleanse, som är en oljerengöring, och en burk med daily microfoliant, som är en mild peeling i pulverform. Jag har fått prov på dom här produkterna tidigare så jag hoppas dom kommer fortsätta fungera lika bra på min hud!


In English: Yesterday, I got a package with skincare from Dermalogica. I ordered from Jersey Beauty, and the package reached me in less than a week.

In the package was a bottle of precleanse, which is an oil cleanser, and a jar of daily microfoliant, which is a mild exfoliator powder. I've sampled these products before so I hope that they continue to work great on my skin!





Emma

WOW! Jag bara älskar Dermalogica. Var på en ansiktsbehandling där bara Dermalogica användes sedan var jag fast :) Varje dag använder jag precleanser, eye makeup remover, total cleansing gel, daily microfoliant, multivitamin toner och skin smooting cream.

2009-09-02 @ 17:50:18
URL: http://emla82.blogspot.com
Chris

Jag beställde därifrån igår:

Dermal clay cleanser, Multi active toner, Active moist, Skin refining masque och Daily microfoliant.

Du får berätta vad du tycker om dina produkter sen!

2009-09-02 @ 19:53:01
Sunshine

Hej!

Har försökt beställa därifrån, men fattar inte vad jag ska skriva på

"Start Date (MM/YY)", som står nedanför "Expiry Date (MM/YY)"...



Vad ska man skriva in där???

2009-09-02 @ 22:19:33
Maggie

Åh, äntligen! Precleanse är så himla bra!

Funkar som oljemassage med ;)

Microfoliant är så härlig den med, jag gillar hur den löddrar upp när man tar mer vatten och masserar lite till innan man sköljer av helt :)



2009-09-03 @ 12:33:11
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Purity

Emma: Jag ska köpa ett ansiktsvatten och en ansiktsmask nästa gång, sen är jag all set =)



Chris: Will do!



Sunshine: Under "start date" ska du skriva in månad och år ditt kort började gälla. Det står inte utskrivet på svenska kort, men korten brukar gälla i 5 år så ta slutdatumet minus 5 år så har du med största sannolikhet startdatumet =)



Maggie: Jaa, I lurves it! Tack för att du skickade mig prover <3

2009-09-06 @ 22:33:44
URL: http://purity.webblogg.se/
Unn

Jag är väldigt nyfiken på Dermalogica, räknar med utförliga recentioner senare ;) På tal om beställa saker, jag vet att du har länkat till lookfantastic tidigare. Är det en pålitlig sida att betälla ifrån?

2009-09-08 @ 00:08:29
URL: http://unnhenriksson.blogg.se/
Purity

Unn: lookfantastic är suveräna! Grejerna kommer på bara några dagar, och skulle paketet råka komma bort skickar dom ett nytt. Tio tummar upp för deras kundservice =)

2009-09-08 @ 08:07:57
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy