Makeup Art Cosmetics


Igår släpptes höstens stora MAC-kollektion som bär samma namn som märket själv; Makeup Art Cosmetics. Det var mycket jag ville ha med mig hem, men man får tyvärr prioritera pengarna ganska noga nu när man är student =( Fyra små godbitar kunde jag däremot inte låta bli!


 

Cocomotion pigment, Off the page eyeshadow, Haunting eyeshadow, Push the edge pigment

 

 

 

Cocomotion pigment

 

 

 

Off the page eyeshadow

 

 

 

Haunting eyeshadow

 

 

 

Push the edge pigment

 

 

När jag skulle betala så plockade söta MUA:n Aleksandra fram en burk med Dame Edna-paletter och sa att jag fick välja vilken jag ville ha. Hurra, jag älskar när man får presenter när man handlar! =D Jag valde Wisteria eye trio.

 

 

Dame Edna Wisteria eye trio

 

 

 

Fineshine, Wisteria, Divine night eyeshadows

 

 

In English: The huge fall collection from MAC this year, Makeup art cosmetics, was released yesterday here in Sweden. I wanted to pick up a lot from this collection, but since I'm a student now I'm really on a budget =( I wasn't able to resist four things from the collection though!

 

When I was about to pay, the MUA Aleksandra grabbed two Dame Edna palettes from a jar and told me I could pick one. Yay, I love freebies! I chose the Wisteria eye trio.

 





Viola, Killer Colours

Cocomotion har jag hört mycket bra om, jag är så nyfiken på att se dig i den!

2009-09-16 @ 19:09:03
URL: http://killercolours.blogg.se/
Veronica

Off the page är jag sugen på :) är den orange, eller drar den åt brunt eller är korallig? =)

2009-09-16 @ 19:22:30
URL: http://macaddicteds.wordpress.com
Purity

Viola: Den är superfin och jättekrämig, inte konstigt att det är en kultnyans =) Love it!



Veronica: Den är väldigt orange, med lite guldskimmer i. Har postat swatches nu!

2009-09-16 @ 20:38:15
URL: http://purity.webblogg.se/
Johanna

=O=O Vart handlar du egentligen? Tror jag ska börja handla där med om du vill avslöja stället haha =D

Btw så älskar jag din blogg, kollar den flera gånger om dagen!

2009-09-17 @ 23:07:52
Purity

Johanna: Jag handlar på Åhléns city i Stockholm, bland annat =) Dom ger ut freebies till oss storhandlare lite då och då!

2009-09-17 @ 23:16:21
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy