Upp till 60% rabatt på hårprodukter hos lookfantastic


Lookfantastic firar att de har utsetts till årets bästa hårproduktsförsäljare online för tredje året i rad av tidningen hair magazine genom att erbjuda 20% rabatt på de bästsäljande hårprodukterna, plus upp till 60% rabatt på vissa utvalda produkter. Skynda att fynda! Erbjudandet gäller fram till den 12/10 kl 21.00 (GMT). Klicka på bilden nedan för att komma till rean!






In English: Lookfantastic celebrates being hair magazine's best online hair retailer for 3 years running by offering 20% off on their best selling brands, plus up to 60% off on selected products. Don't miss this great sale! The offer ends on october 12th at 9pm (GMT). Click on the picture above to go directly to the sale!




Karin

Hej! Jag fattar inte rean. Mina RedKen schampoon brukar kosta ~8 pund och det gör de fortfarande trots rean...?

2009-10-08 @ 10:38:57
URL: http://minislandshast.blogspot.com
Purity

Karin: Det var ju faktiskt väldigt konstigt. Dom kanske har höjt priserna nyligen, från 8 till 10 pund?

2009-10-09 @ 11:40:08
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy