Style Black, Dsquared2 och Dazzleglass Creme


Gahaaa, vad jag har längtat efter oktoberkollektionerna från MAC! Jag gick bananas och handlade från tre av fyra kollektioner, men ändå köpte jag inte allt jag ville ha... Tyvärr måste man ju prioritera som student, pengarna växer inte direkt på träd =/ Det här var vad jag köpte! Swatches kommer alldeles strax i ett separat inlägg.


 

 

 

Young Punk mineralize eyeshadow (Style Black)

 

 

Black Knight Cremesheen lipstick (Stye Black)

 

 

Night Violet Mattene lipstick (Style Black)

 

 

Blackware Glimmerglass (Style Black)

 

 

Black Greasepaint stick (Style Black)

 

 

Dim Lip erase (DSquared2)

 

 

Feline Kohl power eye pencil (DSquared2)

 

 

Creme Allure Dazzleglass creme (Dazzleglass creme)

 

 

Jag är så lyrisk att jag inte vet vart jag ska börja =D Massor med nya produkter här som jag inte har testat innan, det är bara cremesheen lipstick jag har har i min sminksamling sedan tidigare. Ska bli så kul! Tyvärr fick jag inte tag på borste #214 eftersom ingen av diskarna hade fått in någon än... Så får antingen bli ebay eller hoppas på att någon av diskarna får in borstarna.



In English: Gahaaa, I've been longing so much for the october collections from MAC! I went bananas and bought from three out of four collections, but I still didn't get all that I wanted to... That's the bad thing about being a student, the makeup budget is pretty thight every month =/ This is what I got! I'll post some swatches in a separate entry in a minute =)


I'm so excited about all the products that I don't know where to begin =D lots of new products that I haven't tried out before, I've only got a cremesheen lipsticks since before. I didn't get a #214 brush, though, since none of my counters had got it... So I'll have to rely on ebay or hope that one of the counters will get them eventually.




Carolina

ååh va ja är sugen på Young Punk skuggan, ser helt underbar ut, behöver jag säga hur spännande det ska bli att se hur du använder den? ^^

2009-10-15 @ 14:20:24
Stephy

NICE! måste genast kolla över vad jag vill ha om du kan köpa åt mig? kram kram

2009-10-15 @ 19:53:03
URL: http://stylebystephy.blogg.se/
Purity

*Carolina: Har testat den nu, den är GRYM! Lägger upp en sminkning med den lite senare i veckan =)*



*Stephy: Klart jag kan langa =)*

2009-10-19 @ 09:52:29
URL: http://purity.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy