Shoppa från Nordstrom - snart möjligt för oss i Sverige!


Den amerikanska varuhuskedjan Nordstrom kommer inom en snar framtid att erbjuda internationell frakt. Så här skriver dom på sin hemsida:

International shopping will be available soon!


Nordstrom is excited to offer international shopping through our partnership with global e-commerce provider FiftyOne.

 

Shop our site in your preferred currency—even if it doesn't match your shipping destination. Your order total is guaranteed at the exchange rate set when your order is placed.

 

 

 

Hurra! Äntligen ett ställe som skickar MAC internationellt =D Andra märken som är svåra att få tag på i Sverige men som Nordstrom erbjuder är bland annat Laura Mercier, Lipmann collection, NARS och Shu Uemura. Yay!

 

 

In English: American warehouse Nordstrom will be offering international shipping soon. Hooray! Finally a place where us Swedes can shop MAC online! Other brands that Nordstrom carry that are hard to come by in Sweden are Laura Mercier, Lipmann collection, NARS and Shu Uemura among others. Yay!

 





Kajsa

Jag tror att jag DÖR av lycka!!! Hoppas bara frakten håller sig till humana priser..

2009-10-25 @ 12:07:03
Ninni

Ja, jag satt precis här och undrade över vad fraktkostnaden blir... Nordstroms är ju en skattkista vad gäller skönhet. Jag prenumererar på den amerikanska tidningen Allure och de har ofta Nordstrom-annonser och man blir ju så suuuuugen!

2009-10-25 @ 13:49:55
Aila

Undrar vad frakten ska gå på?!

2009-10-25 @ 15:55:01
Purity

Kajsa: Jag håller med!



Ninni: Jaa, jag hoppas verkligen att frakten är någolunda human!



Aila: Samma här, jag uppdaterar så fort jag vet!

2009-10-25 @ 16:16:51
URL: http://purity.webblogg.se/
Emma

Detta var lite glädjande i höstmörkret!

2009-10-25 @ 17:03:17
URL: http://emla82.blogspot.com
Marie

Otroligt glädjande nyheter! Fy tusan, äntligen alltså!

2009-10-25 @ 18:50:44
URL: http://fizzivy.blogspot.com
Helena/LipGloss Bitch

Såg också precis detta, lycka! Håller alla tummar jag kan för att detta går igenom utan konstiga restriktioner eller hutlös frakt :)

2009-10-25 @ 18:53:17
URL: http://lipglossbitch.se
anna

Lycka är!



Nu kan jag önska mig de borstar jag så länge beundrat och kanske tom kunna få dem... Har ingen langare i varken Stockholm, Göteborg eller Malmö så detta kommer bli ett paradis!

2009-10-25 @ 21:21:12
URL: http://amatory.blogg.se/
Carolina

Åh äntligen händer det något! Yejj" :D Jag dör den dagen Sephora blir tillgängligt för oss!

2009-10-25 @ 22:55:06
Emma P

Wow, det är ju fantastiskt isf, lycka!!!

2009-10-26 @ 00:14:48
Sofia (heartcore)

Jag tjuter av lycka här bakom skärmen!

2009-10-26 @ 21:14:52
URL: http://www.heartcore.se
Sofia (heartcore)

Jag tjuter av lycka här bakom skärmen!

2009-10-26 @ 21:17:28
URL: http://www.heartcore.se
Anna

gud ja! Äntligen!

Bor själv inte ens i närheten av sthlm, gbg eller malmö, så att införskaffa mac produkter har hittills varit en plåga!



Får hoppas det går fort för dem..



tror inte frakten blir något speciellt mycket dyrare än från andra sidor, de mesta som skickas till andra länder är med USPS 1st Class International Mail och de räknas direkt efter vikt. Brukar vara väldigt humana frakkostnader, i alla fall de gånger jag har beställt prylar från exempelvis cherryculture.com



todeloo

2009-10-31 @ 22:28:59
Malin

Spanade precis in en penna från Nars för 175kr, men så jäkla besviken jag blev när jag såg att frakten går på 340kr! För en liten penna?! Jisses! :(

2009-11-03 @ 13:15:27
URL: http://www.infektia.net

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy