Purity undrar: ska du klä ut dig till Halloween i år?

 

 

 

Ska du klä ut dig till Halloween i år? Vad är viktigast - sminket eller resten av outfiten?

 

 

Mitt svar: Jag har inte planerat att gå på någon halloweenfest i år, men jag kommer nog göra minst en halloweensminkning och lägga ut här på bloggen för skojs skull =) Jag älskar ju smink som ni vet så jag lägger hellre ner mycket tid på själva sminket, och gör det enkelt när det kommer till resten av outfiten när det vankas Halloweenfest!




 

 

 

Purity asks you: are you dressing up for Halloween this year? What's more important - the makeup or the rest of your outfit?

 

 

My answer: I haven't planned going to a halloween party this year, allthough I'll try to do at least one halloween makeup to show you guys here on the blog! I do love makeup so I like to spend a lot of time and effort on the makeup, and make it simple when it comes to the rest of the Halloween outfit.






Amanda H

Jag hade inte heller tänkt gå på någon halloweenfest.

Men naglarna ska väl göras i något halloween-tema i alla fall. :)

2009-10-27 @ 17:43:46
URL: http://themoviebox.blogg.se/
Karin (Andariel)

Helheten, att den håller en bra jämn nivå tycker jag är det viktigaste. Jag kommer fläska på med allt från kläder till ögonfransar! Ska vara Poison Ivy såsom Uma Thurman fick gestalta henne. kommer bli grymt!



...lovar att lägga in bilder på bloggen sen efter helgens festligheter :)

2009-10-27 @ 17:51:32
URL: http://violetta.devote.se
Carolina

Jag ska på halloweenfest i år. Blir andra året som utklädd (uppklädd) beror på hur man ser det. Själv försöker jag utnyttja den del av garderoben som inte annars får tillfälle att synas. Vad som blir i år är ännu inte bestämt, men har några ideér att jobba med. Jag kommer att lägga största fokusen på makeupen som det ser ut nu, sedan frisyren och sist kläderna! ;)

2009-10-27 @ 21:20:28
Anonym

Vi ska ju fira fyra födelsedagsbarn här hemma på Halloween =) Det blir ju inte maskerad, men rocktema som sagt.. ;) Vi är 24 pers som ska ut på krogen som rockers!

Jag tycker nog att smink och hår gör större skillnad än kläderna. Men det är ju helhetsintrycket som gör grejen =)

2009-10-27 @ 22:39:00
URL: http://paivys.blogg.se/
Billie

O ja! Jag ska klä ut mig och det med råge. Sminket kommer nog inte vara jätteviktigt den här gången. Det känns lite udda men whatever. Får satsa på håret och kläderna. Ser fram emot halloweensminkning ^^

2009-10-28 @ 00:38:51
URL: http://rubytail.blogg.se/
Sarah

Det blir halloweenfest(-gassque) för mig på fredag, och jag ska vara en porslinsdocka ur en spökhistoria jag berättade som liten^^ Så tja, det blir att ösa på med både smink, hår och kläder. Det utlovades ett pris för bäst utklädda and I'm in it to win it;)

2009-10-28 @ 09:22:34

Lämna en kommentar:

Jag svarar alltid på kommentarer i samma inlägg för att konversationen ska vara lätt att följa. Kommentarer som innehåller spam eller reklam publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig
E-mail: (publiceras ej)

URL/Hemsida:

Kommentar:

Trackback




Blog Widget by LinkWithin

    Purity är en skönhetsblogg som har funnits på nätet sedan hösten 2008. Jag som driver bloggen heter Sanna, är 23 år och bor i Stockholm. Läs mer här!

bloglovin

























RSS 2.0
Purity är en blogg som drivs i privat ägo. Omdöme och betyg av produkter som förekommer på denna blogg är mina egna åsikter och går ej att påverka. Läs mer om min policy här.

Purity is a privately owned beauty blog. The opinion and rating of products that occurs on this blog are my own views and cannot be affected. Read more about my policies here.



© 2008-2011 purity.webblogg.se About Purity | Contact | Policy